به گزارش ایرنا، اسماعیل اردستانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای شناسایی واحدهای تولیدی غیر مجاز و جلوگیری از ورود کالاهای غیر استاندارد و بی کیفیت ، بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت اقدام به اجرای طرح بازرسی از بازار و مراکز تولیدی شهرستان کردند.
وی اظهار کرد: شرایط اقتصادی امروز جامعه و کمبود برخی از کالاها ، افراد سودجو را نسبت به تولید و فروش کالاهای بی کیفیت و تقلبی سوق داده است که این امر می تواند خسارات جبران ناپذیری را برای استفاده کنندگان به همراه داشته باشد.
اردستانی گفت : در جریان این بازرسی ها ، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی مأموران اداره آگاهی به شناسایی یک کارگاه غیرمجاز مونتاژ انواع لوازم برقی در شهرستان قرچک شدند که گردانندگان آن با استفاده از قطعات فاقد استاندارد لوازم برقی تولید و روانه بازار مصرف می کردند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از این کارگاه غیر مجاز ، 400 دستگاه اقلام برقی فاقد استاندارد شامل تعداد 250 دستگاه جاروبرقی، 50 دستگاه آون توستر، 70 دستگاه فر برقی رومیزی و 30 دستگاه جارو برقی رومیزی غیراستاندارد کشف شد.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت قرچک گفت : این واحد غیر مجاز پلمپ شده و پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.