سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 3 و 38 دقیقه بامداد حادثه انفجار و آتش سوزی در یک زمین در حال گودبرداری شده در تجریش خیابان دربند به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران ایستگاه 88 آتش نشانی شهر تهران به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی اظهار داشت: در قطعه زمین در حال گودبرداری به وسعت یک هزار متر یک دستگاه بیل مکانیکی با لوله اتصالات گاز برخورد کرد و بدلیل نشت گاز به یکباره محل گودبرداری دچار انفجار و آتش سوزی شد.
وی ادامه داد: در این حادثه به فردی آسیب نرسید و در زمانی که آتش نشانان مشغول ایمن سازی محل بودند در فاصله 20 تا 25 متری این محل زیرزمین یک منزل مسکونی 2 طبقه نیز دچار انفجار و آتش سوزی شد.
ملکی با بیان اینکه زیرزمین این منزل که به یک کارگاه صنایع دستی تبدیل شده بود افزود: در زمان حادثه فردی در آنجا نبود و با حضور به موقع آتش نشانان در این حادثه به فردی آسیب نرسید و آتش به طبقات مسکونی این منزل سرایت نکرد.
وی علت دقیق این حادثه را در دست بررسی اعلام کرد و گفت: برخورد بیل مکانیکی با اتصالات لوله گاز در زمین گودبرداری شده می تواند یکی از دلایل این انفجار در منزل مسکونی باشد.
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.