به گزارش ایرنا ، بهمن خطیبی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قرچک گفت : 10 سال از تصویب تأسیس شهرک صنعتی قرچک می گذرد و طی این مدت ، فعالیت این منطقه اقتصادی 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا کنون 40 واحد تولیدی بااشتغال یک هزار نفر در آن مستقر شده است.
وی افزود: شهرک صنعتی قرچک با وسعت 800 هکتار در 4 فاز طراحی شده و راه اندازی کامل آن می تواند به رشد اقتصادی منطقه و ایجاد فرصت های شغلی کمک شایانی کند.
خطیبی با اشاره به شعار سال مبنی بر حمایت از تولید داخلی و ملی اظهارداشت: به منظور حمایت از تولید داخلی باید شرایط را برای سرمایه گذاران بخش خصوص فراهم کرد و این امر نیازمند عزم جدی تمامی مسئولان است.
وی یکی از مطالبات اصلی شهرستان را ایجاد کمربندی شمالی و احداث درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی دانست وتصریح کرد: با همت شهرداری و شورای اسلامی ، کمربندی جنوبی قرچک احداث گردیده و تلاش می شود تا با همکاری تمامی دستگاه ها ، عملیات احداث کمربندی شمالی نیز آغاز تا بخش مهی از ترافیک منطقه برطرف شود.
سرپرست فرمانداری قرچک افزود : تعداد زیادی از کارگران شهرستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که این افراد برای دریافت خدمات درمانی و بهداشتی مجبورند به تهران عزیمت کنند ، احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان می تواند بسیاری از مشکلات این افراد را برطرف کند.
وی با اشاره به پروژه های عمرانی افتتاح شده در هفته دولت گفت : در طول هفته دولت 16 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 125 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که این پروژه ها سهم به سزایی در رفع مشکلات منطقه ایفا می کنند.
وی اظهارداشت: بیمارستان 96 تختخوابی قرچک یکی از مهترین خدمات دولت به مردم شهرستان است که لازم است با همراهی و همکاری تمامی دستگاه ها ، تمامی بخش های آن تکمیل و بهترین خدمات به مردم ارائه شود.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.