سید مجید طباطبایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مسابقات 20ورزشکار(شامل 16مرد و چهار زن) و 12 نفر دیگر به عنوان سرمربی، مربی و کادر فنی به این رویداد ورزشی اعزام خواهند شد.
وی ادامه داد: ورزشکاران تهرانی در این رویداد ورزشی در رشته های تنیس روی میز، وزنه برداری، دو ومیدانی، تیروکمان و تیراندازی شرکت خواهند داشت.
رئیس هیات جانبازان و معلولان استان تهران با بیان اینکه طبق قول های مساعد استاندار و مسئولان ورزشی استان جوایز ورزشکاران هم طراز مدال آوران آسیایی پرداخت می شود گفت: به نفر اول تا سوم به ترتیب 50، 30 و 20 میلیون تومان پرداخت می شود.
طباطبایی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ گونه هزینه ایاب و ذهاب به ورزشکاران تهرانی پرداخت نشده است گفت: ماهانه 500 تا یک میلیون تومان قبل از بازیها (از اردیبهشت تا مهر ماه)برای ورزشکاران در نظر گرفته شد که در این خصوص پیگیر آن می باشیم.
گفتنی است 300 میلیون تومان هزینه ایاب و ذهاب برای ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی قبل از بازیها در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه ورزشکاران این هیات از نبود فضای ورزشی رنج می برند خاطر نشان کرد: مجموعه ورزشی سمیه (میدان خراسان تهران) تنها مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان استان بوده که ساخت و بهره برداری آن از 10سال پیش همچنان ادامه دارد.
طباطبایی تصریح کرد: در حال حاضر این مجموعه ورزشی دارای پیشرفت فیزیکی 25 درصد بوده که تنها بخشی از استخر و سوله های این مجموعه ساخته شده است.
در سومین دوره بازی های پاراآسیایی، ورزشکاران ایران در 10 رشته و در بخش نابینایان و کم بینایان در 6 رشته حضور خواهند داشت که از 209 نفر ورزشکار، 136نفر مرد و 73 زن خواهد بود.
سومین دوره بازی های پاراآسیایی از 14 تا 23 مهر ماه برگزار خواهد شد که کاروان اعزامی کشورمان 10 مهرماه تهران را به مقصد جاکارتا ترک خواهد کرد.

تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.