به گزارش ایرنا، عبدالله مرتضوی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح سپاس بر اساس فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تکریم و تجلیل خانواده معظم شهدا و ایثارگران اجرا می شود افزود: معظم له همواره تاکید دارند که کارکنان و مدیران بنیاد شهید منتظر حضور این ایثارگران نمانده و خود به سراغ آنان بروند.
وی با بیان اینکه به طور میانگین با هر خانواده شهید و ایثارگر در شهرستان های استان تهران 3 بار دیدار شده است ادامه داد: همچنین ملاقات عمومی با خانواده های شهدا و ایثارگران از اداره کل در تهران به مراکز شهرستان های استان منتقل شده است.
مرتضوی گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان های استان تهران همچنین می توانند به شماره 09902521519 پیامک داده و مسائل، مشکلات و نیازهای خود را طرح کنند.
وی ادامه داد: تاکنون 144 پیامک به این سامانه ارسال شده است که 89 پیامک پاسخ نهایی دریافت کرده اند، 26 پیامک به حوزه های مختلف ارجاع شده است و 29 پیامک نیز پیشنهادات و تقدیر و تشکر بوده است.
مرتضوی برگزاری اردوی پایش سلامت جانبازان، پایش سلامت جانبازان شیمیایی، اردوی تفریحی جانبازان شیمیایی و برگزاری اردوی همسران جانبازان متوفی را از دیگر خدمات این اداره کل برای تکریم ایثارگران ذکر کرد.
به گفته وی تاکنون 4200 نفر به سفر عتبات عالیات، 6180 نفر به سفر حج تمتع و 2580 نفر به سفرهای زیارتی سیاحتی مشهد، قم و شیراز اعزام شده اند.
مرتضوی گفت: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران 38 هزار و 179 پرونده را تحت پوشش دارند که پرونده 8802 شهید، 24 هزار و 974 جانباز و 1403 آزاده از جمله آن است.
6139 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.