هشتمین شماره از مجموعه کتب مصور زندگی نامه امام خمینی‌(س) توسط موسسه چاپ و نشر عروج منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، هشتمین شماره از مجموعه کتب مصور زندگی نامه امام خمینی‌(س) توسط موسسه چاپ و نشر عروج( وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی‌(س) )در تیراژ 3000 نسخه و با قیمت 4800 تومان منتشر شد.

تصویرگری‌های این کتاب از سید حسن سلطانی و سحر فتاحی و نویسندگی آن از محمد اجاقی می‌باشد.

این شماره از کتاب که «رسول صبح» نام دارد، از لحظات ورود امام خمینی‌(س) در فرودگاه مهرآباد و شور و اشتیاق مردم و دیالوگ‌های متناقض درباره سرنوشت امام و کشور و انقلاب شروع می‌شود و روایت‌گر تصویری از لحظات بازگشت امام به ایران می‌باشد که به قضایای تاریخی همچون سخنرانی مهم امام بعد از بازگشت‌شان، تشکیل دولت بازرگان، رویداد‌های بین ارتش و دولت بختیار، درگیری‌های بین مردم و نیرو‌های نظامی، اولین انتخابات رسمی در ایران، تسخیر لانه‌ی جاسوسی توسط دانشجویان و در نهایت انتخاب جمهوری اسلامی توسط مردم و اقامت امام خمینی در جماران اشاره می‌کند.

بخش‌های قبلی از این سری کتاب‌های مصور زندگی‌نامه امام خمینی‌(س) با نام‌های تولد، تنهایی، مشق زندگی، فصل دانایی، آغازگر فریاد، دور از وطن و روزگار تبعید قبلا توسط انتشارات عروج منتشر شده است.

از این مجموعه آثار که در ده جلد تعریف شده است، دو کتاب با عناوین «در سنگر دفاع» که بیانگر اتفاقات دوران دفاع مقدس و تجاوز رژیم بعث عراق به ایران و «سفر آخر» که توصیف گر سال‌های پایان زندگی حضرت امام خمینی‌(س) می‌باشد، نیز در راه است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.