ستاد انتخاباتی ترامپ از دستیار سابق وی که اخیرا به افشاگری هایی علیه وی دست زده، شکایت کرده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، شبکه سی ان بی سی گزارش داد ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از «اوماروسا مانیگو نیومن» یکی از دستیاران سابق وی، که کتابی انتقادی درباره کاخ سفید نوشته و یک فایل صوتی مکالمه خود با ترامپ را منتشر کرده، شکایت کرده است.

به گفته منبعی که در ارتباط مستقیم با این موضوع است دادستان «چارلز هاردر» وکیل ستاد دونالد ترامپ در شکایت از اوماروسا است. 

 

105396377-1534271501798preview.530x298

 

هاردر به دلیل قبول دفاع از «هالک هوگان» کشتی گیر آمریکا در یک پرونده جنسی مشهور است.

شکایت از اوماروسا در انجمن داوری آمریکا در نیویورک مطرح شده است. ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ می گوید که نیومن قرارداد عدم افشایی که در سال 2016 امضا کرده بود را نقض کرده است.

 اوماروسا اخیرا با انتشار کتاب «دیوانه: روایت یک خودی از کاخ سفید ترامپ» خشم دونالد ترامپ و حامیانش را برانگیخته است.

او همچنین یک فایل صوتی مکالمه خود با ترامپ را منتشر کرده است.

​او همچنین می گوید یک فایل صوتی در اختیار دارد که ثابت می کند دونالد ترامپ 11 سال پیش در پشت صحنه برنامه تلویزیونی خود از یک واژه رکیک نژادی استفاده می کرده که سیاهپوستان آمریکایی آن را به شدت توهین آمیز و زننده می دانند.

دونالد ترامپ می گوید هرگز از این واژه استفاده نمی کند. او روز توییت روز سه شنبه خود، اوماروسا را «احمق، پست، بی عرضه و سگ» خطاب کرد.

اوماروسا دو فایل صوتی را در اختیار شبکه ان‌ بی‌ سی قرار داده که یکی مربوط به کلی در زمان اخراجش، و دیگری مربوط به ترامپ در زمانی است که از شنیدن این خبر اخراج شگفت زده می شود.

در نوار ضبط شده اول که نیومن منتشر کرده صدای مردی که گفته می‌ شود جان کلی شنیده می‌ شود که می‌ گوید مسائل اخلاقی زیادی از جمله استفاده نیومن از خودروهای دولتی وجود دارد.

 

Untitled (1)

 

در نوار دوم، صدای ترامپ شنیده می‌ شود که می گوید: «هیچ کس به من خبر نداده بود.»

ترامپ در توییتی نوشت: «مشاور سابقم تنها پس از اخراج از کاخ سفید انتقاد از رئیس جمهور را آغاز کرده است. در آن زمان من از رئیس دفترم خواسته بودم که راه‌ حلی برای جلوگیری از اخراج خانم نیومن پیدا کند.»

رودی جولیانی انتشار این صوت ها را قانون شکنی از توافقی می داند که کارمندان کاخ سفید امضا می کنند؛ با این حال روزنامه نیویورک تایمز گزارش داده است در ماه آوریل سال گذشته کارکنان ارشد کاخ سفید توافقنامه‌ های مشابهی را امضا کردند اما به گزارش این روزنامه، هیچ مجازاتی برای تخطی از این توافق در آنها تعیین نشده است.

دفتر وکالت چارلز هاردر در پرونده های دیگری از جمله شکایت «استورمی دانیلز» بازیگر فیلم های مستهجن از ترامپ و همچنین شکایت از «مایکل وولف» فردی که کتاب «خشم و آتش» را علیه ترامپ منتشر کرده بود، نیز وکالت ستاد ترامپ را برعهده داشته است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.