در تازه ترین اقدام جنجالی، مشاور سابق کاخ سفید در یک برنامه تلویزیونی فایل صوتی از لحظه اخراجش را منتشر کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، سی ان ان گزارش داد یک روز بعد از انتشار خبر نگارش کتاب «اوماروسا مانیگو نیومن» مشاور سابق کاخ سفید و آستانه توزیع این کتاب ضد ترامپ، او در یک اقدام جنجالی فایلی صوتی از لحظه اخراجش توسط رئیس کارکنان کاخ سفید را منتشر کرد.

در تازه ترین اقدام جنجالی، نیومن در یک برنامه تلویزیونی در شبکه «ان‌ بی‌ سی» فایل صوتی از لحظه اخراجش توسط «جان کلی» رئیس کنونی کارکنان کاخ سفید  را منتشر کرد.

در این فایل که او به صورت مخفیانه ضبط کرده، جان کلی با لحنی تهدیدآمیز به اوماروسا می‌ گوید که او برخی قوانین کار در کاخ سفید را نقض کرده و بنابراین باید اخراج شود.

کلی برای توجیه این اقدامش، مثالی از قوانین ارتش و سربازان می‌ زند و در یکی از بخش‌ های تهدیداتش به نیومن می‌ گوید بهتر است «به آرامی و دوستانه» اخراج خود را بپذیرد وگرنه «شرایط بدی در انتظار اوست».

در اینجا نیومن از کلی می‌ پرسد: «آیا رئیس‌ جمهور از موضوع اخراج من خبر دارد؟»

کلی در پاسخی جنجالی می‌گوید: «اصلا به این طرف نرو! اینجا کارکنان و همه کارکنان کاخ سفید برای من کار می‌کنند نه برای رئیس‌جمهور.»

انتشار این فایل در حالی صورت می گیرد که قرار است فردا کتاب جنجالی نیومن تحت عنوان «روانی: حکایت یک کارمند داخلی از کاخ سفیدِ ترامپ» درباره رفتارهای نژادپرستانه و متعصبانه دونالد ترامپ منتشر شود.

نیومن در کتاب جدیدش نوشته است که ترامپ چندین بار از الفاظ توهین‌ آمیز علیه سیاه پوستان استفاده کرده و حتی صوت این اظهارات ترامپ نیز موجود است.

اوماروسا در کتاب جدیدش چندین اتهام علیه دونالد ترامپ مطرح کرده است. وی در بخشی از این کتاب نوشته است که رئیس جمهور آمریکا در یک برنامه تلویزیونی از الفاظی توهین آمیز و نژادپرستانه علیه سیاهپوستان استفاده کرده است. او اذعان کرده است که دیگر هیچ گاه قادر به دسترسی به صوت این اظهارات نخواهد بود اما گفته است که سه منبع ناشناس، محتوای این گفته های ترامپ را می دانند.

ترامپ تا حدی از این اقدام به خشم آمده که نیومن را فردی «پست» خوانده است.

اوماروسا یک آمریکایی آفریقایی تبار و اداره کننده ارتباطات دفتر روابط عمومی دونالد ترامپ بوده است که اوایل سال جاری میلادی اخراج شد. اوماروسا پیشتر از جمله مشاوران ارشد دولت ترامپ محسوب می شد و بسیار به او نزدیک بود تا حدی که حتی مراسم ازدواج خود را در هتل مجلل ترامپ برگزار کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.