یگان های ارتش و نیروهای مسلح سوریه عملیات دقیقی علیه مواضع تروریست های « حزب ترکستان» وابسته به گروه تروریستی «جبهه النصره» را در طول خط شرقی منطقه «سهل الغاب» در روستاهای «تل واسط»، «منصوره» و «زیاره» انجام دادند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از سانا، یگان های ارتش سوریه حاضر در حومه «حماه» با گسترش دامنه عملیات خود ضد مخفیگاه های گروه  های تروریستی در طول مرزهای اداری با استان «ادلب» تلفات انسانی و مادی سنگینی به  این گروه ها وارد کردند.

خبرنگار سانا در حماه گزارش داد که یگان های ارتش و نیروهای مسلح  سوریه عملیات دقیقی علیه مواضع تروریست های « حزب ترکستان» وابسته به گروه تروریستی «جبهه النصره» را در طول خط شرقی منطقه «سهل الغاب» در روستاهای «تل واسط»، «منصوره» و «زیاره» انجام دادند.

این خبرنگار افزود: این عملیات منجر به انهدام چند مقر متعلق به تروریست ها و کشته و زخمی شدن شمار زیادی از آنها  شد.

خبرنگار سانا تصریح کرد: یگان های ارتش با انجام ضربات توپخانه ای سنگین بر خط مقدم گروه  تروریستی  جبهه النصره  در شمال غرب حماه به حدود 48 کیلومتر، تعدادی از مخفیگاه های این گروه  را در اطراف «کفر نبوده» و «تل الصخر»، از بین بردند.

از سوی دیگر، توپخانه ارتش سوریه در حومه شمالی، مقرها و اماکن حضور گروه  تروریستی موسوم به «کتائب العزه» را در «معرکبه» و «لطامنه» گلوله باران کرد و تلفات انسانی و مادی سنگینی به این گروه وارد آورد.

گروه های تروریستی که بارزترین آنها جیش العزه و حزب الترکستان هستند و شامل مزدورانی خارجی می شود که از اراضی ترکیه وارد تعدادی از روستاها و شهرک های حماه شمالی شدند به مناطق مجاور به شکل پیوسته تجاوز می کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.