انتخابات 6 نوامبر، مهم ترین انتخابات میان دوره ای در یک نسل به خصوص برای کسانی است که از ترامپ متنفرند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، «فرانک برونی» روزنامه نگار نیویورک تایمز در گزارشی نوشت: ما در سال 2016 اشتباه کردیم و می توانیم این اشتباه را در سال 2018 جبران کنیم. جهت گیری خوبی نسبت به این رسوایی آمریکایی گرفته شده، یک راه هم برای جلوگیری از آسیب وجود دارد، و اینها هر دو کاملا ساده و به طور کامل موثر است.

این راه حل، رای دادن و شرکت در انتخابات عنوان شده است. و از همین حالا تا 6 نوامبر (زمان برگزاری انتخابات میان دوره ای) ما باید متعصبانه بر انتخابات متمرکز بمانیم: بر ثبت نام رای دهندگان، رویکرد آنها، هدایت پول ها به سمت کاندیداهای درست، و اختصاص زمان به مکان های مناسب.

نمایش اخیر در هلسینکی، تراژدی و تخریب ناتو و کودکان در قفس در نزدیکی مرز تنها به این معنا نیست که دونالد ترامپ فاقد هر گونه قدرت تشخیص، توجه واقعی برای این کشور و یا آگاهی از تاریخ است. بلکه این انتخابات بعدی است که بی اندازه مهم است.

این مهم ترین انتخابات میان دوره ای در یک نسل است. و کسانی از ما که به درستی توسط این رئیس جمهور وحشت زده شده ایم، باید انرژی بسیاری داشته باشیم تا بتوانیم دست کم کنترل یک مجلس را به دموکرات ها اختصاص دهیم. اگر یک قانونگذاری بتواند پای خود را روی خرخره این رئیس جمهور بگذارد، بهبود سیاستگذاری تضمین خواهد شد.

ما نمی توانیم چشم انداز این موضوع را تصور کنیم، اما در تمام خشم و احساسات بی نظم ما گاهی اوقات کارهایی انجام می دهیم. بسیاری از مردم زمان زیادی را صرف فریاد زدن و تظاهرات کردن می کنند و زمان کمی برای آنها باقی می ماند تا بتوانند توطئه ای بچینند و ترامپ هم بیشترین تلاش خود را می کند تا ما را از لحاظ اخلاقی تخریب کند. او یک قایقران است اما اگر ما محکم به جایی بچسبیم، غرق نمی شویم.

درخواست جانبداری حزبی نیست، و من عاشق حزب دموکرات نیستم، که مشکلات زیادی دارد. حرف من این است که وقتی مسئله مراقبت از این رئیس جمهور به میان می آید، حزب جمهوری خواه کاری از پیش نمی برد. مسلما، جمهوری خواهان کنگره طی چند روز گذشته انتقادات کمی از اقدامات اخیر ترامپ داشته اند. اما ترامپ نماد مجسمه آزادی ما را به مضحکه گرفته است.

این بدین دلیل است که آنها نظرسنجی ها - از جمله یک نظرسنجی شگفت آور از موسسه SurveyMonkey را می خوانند. این نظرسنجی نشان داد که 79 درصد از جمهوری خواهان عملکرد چاپلوسانه ترامپ در کنفرانس خبری با ولادیمیر پوتین را تایید می کنند؛ در حالی که 85 درصد بررسی نفوذ روسیه در انتخابات مان را یک انحراف می بینند. آنها کمتر و کمتر شباهت به پیروان یک دانش منسجم و بیشتر و بیشتر به اعضای یک فرقه شباهت دارند.

جمهوری خواهان کنگره فکر می کنند عبور از ترامپ به معنای خودکشی کردن است. اما آنها باید متقاعد شوند که پیروی از این فرد هم مرگبار است. این همان کاری است که یک موج بزرگ مخالفت با ترامپ می تواند به راه اندازد و به همین دلیل جمهوری خواهانی که زمانی وفادار بودند - به عنوان یک مثال برجسته «جورج ویل» مقاله نویس مشهور - دیگر نمی تواند به او پایبند باشند و از جبهه جمهوری خواهان خارج شد و به جبهه دموکرات ها پیوسته اند و از آمریکایی های دیگر نیز خواسته اند از این حزب در انتخابات نوامبر حمایت کنند. این آخرین راه حل است.

من عصبانی هستم. این عصبانیت بیشتر به این دلیل است که من قبلا در جبهه ترامپ بودم. من اعتقاد ندارم و هیچ مدرکی نمی بینم که بیشتر آمریکایی ها او را به عنوان رییس جمهور بر هیلاری کلینتون ترجیح داده باشند. اما تقریبا 40 درصد از آمریکایی هایی که واجد شرایط رای دادن بودند، رای ندادند. کلینتون کاندیدای مطلوب رای دهندگان جوان 18 تا 29 ساله بود. اما کمتر از یک دوم از آنها پای صندوق ها آمدند.

و ترامپ به دلیل حدود 78 هزار رای در 3 ایالت در انتخابات پیروز شد. سرنوشت یک کشور با چنین رقم اندکی می تواند تعیین شود. هر رایی به حساب می آید.

هر رای دهنده ای نیز شمارش می شود. حزب دموکرات و گروه های متحد دموکرات ها از نرم افزار MobilizeAmerica و سایر ابزار دیجیتالی پیچیده برای ارسال این پیام، استخدام داوطلبان و هدایت آنها استفاده می کنند.

به عنوان مثال، وب سایت کمیته مبارزات دموکرات های کنگره به بازدید کننده اجازه می دهد تا یک بازدید کننده نزدیک ترین مناطق به دفاتر محلی مجلس نمایندگان را بیابند و آموزش ببینند که چگونه به کاندیداهای دموکرات در آنجا کمک کنند. .

چند روز پیش «میشل اوباما» بانوی اول پیشین اعلام کرد که کمک اصلی او به انتخابات میان دوره ای، تلاش برای جذب مشارکت رای دهندگان خواهد بود. او می داند که در حال حاضر سخنرانی های بسیاری در حال انجام است و این سخنرانی ها ما را تنها از اصل موضوع دور می کند. تعداد رای دهندگان سرنوشت ما و همچنین ترامپ را تعیین می کند.

برخی از این اعداد به نظر خوب می رسند. در سه ماهه دوم سال 2018، حدود 55 کاندیدای دموکرات برای مجلس، پول بیشتری را نسبت به مقامات جمهوری خواه برای تبلیغات جمع آوری کردند.

اما همه آمار اولیه امسال به نفع دموکرات ها نیست و برخی از آنها نشان می دهد که مشارکت جمهوری خواهان به قوت دموکرات ها است.

ما نمی توانیم روی تحقیقات «رابرت مولر» بازپرس ویژه تحقیقات دخالت روسیه در انتخابات 2016 حساب کنیم زیرا ما نمی دانیم آیا او در نهایت گزارش کار خود را ارائه خواهد کرد و یا اینکه تلاش ها برای بی اعتبار کردن تحقیقات او نتیجه خواهد داد یا خیر.

اما برای پاسخگویی به حمله ترامپ به دموکراسی مان، ما باید از دموکراسی خودمان استفاده کنیم. ما می توانیم با نشان دادن ایمان به دموکراسی، ایمان را به آن بازگردانیم. به رغم همه فساد و نابرابری ها، ما قدرت داریم تا از طریق رای هایمان، گرسنه ترین رئیس جمهور برای قدرت اندوزی را کنار بگذاریم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.