بر اساس نتایج نظر سنجی 64 درصد از کسانی که در این نظر سنجی شرکت کردند می گویند که ترامپ بیشتر از پوتین(16 درصد) برای صلح جهانی تهدید به شمار می رود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از خبرگزاری آلمان، بر اساس یک نظر سنجی نزدیک به دو سوم آلمانی «دونالد ترامپ» را بیشتر از «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه برای صلح جهانی تهدید می دانند. این نظر سنجی همزمان با دیدار رهبران آمریکا و پوتین انجام شده است که قرار است فردا دوشنبه در هلسینکی پایتخت فنلاند برگزار شود.

به موجب این نظر سنجی اکثریت قاطع آلمانی دونالد ترامپ را بیشتر از ولادیمیر پوتین همتای روس اش برای صلح و ثبات جهانی تهدید می دانند.

در این نظرسنجی که 2052 تن در آن شرکت کردند و مرکز افکار سنجی «یوگوف» به سفارش خبرگزاری آلمان انجام داده است و امروز یکشنبه منتشر شد، بسیاری از شرکت کنندگان گفتند که پوتین  با خبره تر و موثرتر از ترامپ است.

 بر اساس نتایج نظر سنجی 64 درصد از کسانی که در این نظر سنجی شرکت کردند می گویند که ترامپ بیشتر از پوتین(16 درصد) برای صلح جهانی تهدید به شمار می رود. 

این در حالی است که 34 درصد(در مقابل 25 درصد) بر این باورند که پوتین رهبر قدرتمندتر است به رغم آن که ایالات متحده آمریکا بر روسیه برتری نظامی و اقتصادی  دارد.

همچنین فقط پنج درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی بر این باور که ترامپ رهبر ماهر تر و  با خبره تر است.

نتایج این نظر سنجی در حالی منتشر می شود که قرار است ترامپ و پوتین فردا دوشنبه برای رایزنی درباره تقویت روابط دو کشور رقیب در هلسینکی پایتخت فنلاند با هم دیدار کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.