ارتش سوریه با کمک ارتش آزاد سوریه و جنگنده های روسیه حمله گروه تروریستی جبهه النصره در جنوب سوریه را دفع کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از  المیادین، مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد که ارتش سوریه با کمک ارتش آزاد سوریه و جنگنده های روسیه حمله گروه تروریستی جبهه النصره در جنوب سوریه را دفع کرد.

این مرکز تأکید کرد که تروریست ها در منطقه کاهش تنش تلفات مادی و انسانی سنگینی متحمل شدند و تا کنون 70 کشته آنها شمارش شده است.

در همین حال، خبرنگار المیادین در سوریه نیز گفت که ارتش سوریه 12 روستا و شهرک را در جریان عملیات نظامی خود در جنوب سوریه آزاد کرد.

این خبرنگار تأکید کرد که تعداد افراد مسلح در منطقه جنوبی سوریه نزدیک به 25 هزار نفر است.

یک منبع نظامی سوری نیز گفت که ارتش سوریه مناطقی به مساحت 1800 کیلومتر مربع را در استان«دیرالزور» تا مرزهای سوریه با عراق در نقطه 400 غرب شهر«البوکمال» آزاد کردند.

این منبع افزود که ارتش سوریه توانست شمار زیادی از تروریست های داعش را کشته و تجهیزات جنگی آنها را در بادیه دیرالزور منهدم کردند.

در تحولی دیگر، خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) گزار ش داد که گروه های تروریستی در تلاشی نا امیدانه برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود به محله های مسکونی شهر «سویداء» تجاوز کردند.

خبرگزاری سانا در سویداء اعلام کرد: تعدادی از خمپاره های شلیک شده توسط تروریست ها در محله های  النهضه و اطراف الملعب البلدی اصابت کردند که خسارات مادی بر جای گذاشت.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.