العماد افزود:اسرا به مکانی خارج از «الحدیده» منتقل شدند تا مبادا در بمباران هواپیماهای متجاوز کشته شوند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المیادین، انصار الله یمن اعلام کرد که فقط در یک روز 160 نظامی ائتلاف عربستان سعودی را به اسارت گرفته است.

«علی العماد» عضو دفتر سیاسی انصار الله یمن گفت: تعداد اسرای متجاوزان که توسط ارتش و کمیته های مردمی یمن طی روز گذشته در ساحل غربی یمن به اسارت گرفته شدند به 160 نفر رسید.

العماد افزود:اسرا به مکانی خارج از «الحدیده» منتقل شدند تا مبادا در بمباران هواپیماهای متجاوز کشته شوند.

این در حالی است که پی اعلام توقیف یک قایق جنگی خارجی در سواحل یمن توسط انصار الله بحث هایی در زمینه اسارت شماری نیروهای خارجی  که احتمالا آمریکایی یا فرانسوی باشند، مطرح شده است.

این مساله پس از آن مطرح شد که رئیس کمیته عالی انقلاب وابسته به انصار الله اعلام کرد که یک قایق جنگی توسط نیروی دریایی یمن توقیف شده است.

«محمد علی الحوثی» در حساب توئیتری خود نوشت: از مردان گارد ساحلی یمن در الحدیده که یک قایق فرانسوی یا آمریکایی را توقیف کردند متشکریم.به فضل خدواند، مهم این است که خارجی است.»

وی در توئیت جداگانه دیگری نوشت:« از مردان دریا به خاطر بیداری و هشیاری شان تشکر می کنیم.هشیاری و سرعت عمل باعث شده است که دشمنان بین دو گزینه قرار گیرد، ناوهای شان گلوله باران می کنند و قایق های شان توقیف می شود.»

یگان موشکی انصارالله یمن یک موشک بالستیک به یک مرکز نظامی عربستان در شرق این کشور شلیک کرد.

یگان موشکی انصارالله یمن اعلام کرد که یک موشک بالستیک از نوع «بدر 1» به یک پایگاه مرکز نظامی عربستان در شرق منطقه«جیزان» شلیک کرده است. این مرکز نظامی به تازگی ایجاد شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.