تیم وکلای ترامپ بحث ها درباره دادن اجازه به او برای دیدار با بازپرس ویژه تحقیق در مورد تبانی احتمالی ترامپ و مسکو در جریان انتخابات نوامبر 2016 را افزایش دادند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، شبکه سی ان ان در وب سایت خود نوشت: به دنبال انتشار اخباری در خصوص آماده شدن دونالد ترامپ برای دیدار با بازپرس ویژه، «راجر استون» مشاور پیشین ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی 2016 در این خصوص هشدار داد.

تیم وکلای ترامپ بحث ها درباره دادن اجازه به او برای دیدار با «رابرت مولر» بازپرس ویژه تحقیق در مورد تبانی احتمالی ترامپ و مسکو در جریان انتخابات نوامبر 2016 را افزایش دادند. ترامپ هنوز به طور رسمی برای دیدار با مولر اعلام آمادگی نکرده است.

افراد نزدیک به ترامپ نگران آن هستند اگر با مولر دیدار کند ممکن است به اتهام سوگند دروغ متهم شود. اما ترامپ معتقد است دیدار او با مولر ممکن است به طور رسمی به دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پایان دهد.

در همین خصوص راجر استون گفت: اگر ترامپ با مولر پشت میز مذاکره بنشیند، در «تله» خواهد افتاد.

او به سی ان ان گفت: «این احتمال وجود دارد که بازپرس ویژه به دنبال جرائم دیگری هم باشد که ارتباطی به روسیه نداشته باشد.»

وی افزود: «با توجه به پیام های متنی و ایمیل هایی که توسط اف بی آی منتشر شده اند و همچنین ماهیت سیاسی این تحقیقات، من به وضوح بر این باور هستم که بازپرس ویژه دارای یک تعصب سیاسی است. بنابراین من فکر می کنم برای رئیس جمهور این کار بسیار خطرناک است.»

یک منبع نزدیک به تحقیقات تاکید کرد که تلاش برای این دیدار هنوز در مراحل مقدماتی قرار دارد. وی گفت آماده سازی ها کوتاه مدت و غیررسمی بوده اند و شامل پرداختن به موضوعات بی شماری هستند که در مصاحبه احتمالی ترامپ و مولر مطرح خواهند شد.

مولر بازپرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات سال 2016 است و هر گونه روابط بالقوه بین روسیه و ستاد انتخاباتی ترامپ بررسی می کند. رئیس جمهور بارها هر گونه تبانی را رد کرده است.

گرچه ترامپ منتقد تحقیقات بازپرس ویژه است، اما به طور کلی مذاکره با وی را پذیرفته است.

در روز سه شنبه واشنگتن پست گزارش داد که مولر به وکلای ترامپ گفته است که رئیس جمهور در حال حاضر به عنوان «یک هدف جنایی» در پرونده روسیه محسوب نمی شود.

با این حال واشنگتن پست ادامه داد که مولر همچنان به دنبال مصاحبه با ترامپ است.

ماه گذشته «جان داود» از وکلای اصلی تیم حقوقی ترامپ در پرونده بررسی دخالت احتمالی روسیه از سمت خود استعفا کرد. داود به دلیل این که ترامپ توصیه‌ های حقوقی او را «جدی نگرفته» و «به آن عمل نکرد» از سمت خود کناره‌ گیری کرد. 

راجر استون با داود هم عقیده است: «من فکر می کنم توصیه داود به ترامپ درست بوده است. او نباید با مولر پای میز مذاکره بنشیند.»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.