در بمباران جبهه «ابوالظهور» در شرق«ادلب» توسط ارتش سوریه 5 فرمانده گروه تروریستی جبهه النصره کشته شدند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المیادین، در بمباران جبهه «ابوالظهور» در شرق«ادلب» توسط ارتش سوریه 5 فرمانده گروه تروریستی جبهه النصره کشته شدند.

در همین حال، یگان هایی از ارتش عربی سوریه سیطره خود بر منطقه «تله وز» واقع در ریف جنوبی «حلب» را پس از نابودی اخرین کانون های حضور تروریست های جبهه النصره وگروه های تحت رهبری آن وانهدام تاسیسات وتجهیزات آن ها  مستحکم تر کردند.

خبرنگار خبرگزاری سانا در حلب گزارش داد که یگان های از ارتش و همپیمانانش نبرد خود علیه گروهگ تروریستی جبهه النصره در ریف جنوبی حلب را ادامه می دهند ودر عملیاتی کنترل منطقه تله الوز واقع در غرب روستای «طرفاوی» باز پس گرفت و طی این عملیات تعدادی از تروریست ها کشته وزخمی شدند.

 یگان های ارتش فورا منطقه آزاد شده را تفتیش و نقاط خود در آنجا مستحکم تر کرد و عملیات تعقیب فراریان تروریست های گروهگ تکفیری را آغاز کرد.

از طرف دیگر رسانه‌های حامی گروه‌های تروریستی موسوم به تنسیقیات کشته شدن یک فرمانده برجسته  جبهه النصره و مسوول نظامی بخش حلب  موسوم به «عطیه الله» توسط افراد ناشناس اعتراف کردند.

حالت هرج ومرج وتبادل اتهامات بین گروهک تروریستی جبهه النصره وگروه های تروریستی وابسته به آن درپی خسارات سنگین که توسط ارتش عربی سوریه ونیروی های متحد در روزهای اخیر به آن ها وارد شده حکمفرما است. 

اخیرا ارتش سوریه و همپیمانانش فرودگاه نظامی مهم و استراتژیک ابوالظهور در استان ادلب را از جبهه النصره و متحدانش بازپس گرفتند و بیش از 300 روستا و شهرک را آزاد کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.