پایگاه آمریکا شب و روز خود را با صدای آژیرهای خطر سپری می کند تا آن که بخش قضایی رومانی به این مساله رسیدگی کند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از نووستی،مهمترین پایگاه دفاع موشکی آمریکا در اروپا خودش را در معرض تهدید« مستقیم» دیده است آن هم به دلیل یک گله گوسفند کنجکاو متعلق به یکی از کشاورزان در جنوب رومانی.

به گفته یکی از شبکه های محلی رومانی گله گوسفند به این مساله عادت کرده است که در اطراف این پایگاه نظامی بچرد و به کابل های سامانه هشدار زودهنگام حمله کند و سیم های خاردار پایگاه را هل دهد و همین امر باعث می شود که آژیرهای خطر در طول روز به کار بیفتند.

دولت رومانی به شیوه های مختلف روی آورد تا از چراندن گوسفندان توسط این کشاورز در نزدیکی پایگاه و اذیت کردن میهمانان به بهانه آن که آغل گوسفندانش بدون مجوز رسمی از شورای محلی ساخته شده است، جلوگیری کند لیکن کشاورز رومانیایی برای حمایت خودش از ضرر شکایت کرد و اسنادی را ارائه کرد که نشان می دهد این آغل برایش 18 هزار یورو هزینه تراشیده است.

پایگاه آمریکا شب و روز خود را با  صدای آژیرهای خطر سپری می کند تا آن که بخش قضایی رومانی به این مساله رسیدگی کند و گله گوسفند را از پایگاه دور کند یا دو طرف نزاع را از هم دور کند و باعث شود که گوسفندان زنده بمانند و گرگ ها سیر شوند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.