نویسنده مطرح، دخالت فرزند شاه مخلوع در ناآرامی های اخیر ایران را با انتشار توئیتی پاسخ داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، «پائولو کوئیلو» نویسنده برزیلی که در ایران بسیار مطرح است، توئیتی علیه فرزند شاه مخلوع ایران منتشر کرد.

کوئیلو در واکنش به سخنان وی در توئیتر خود خطاب به او نوشت: «ساکت شو! ساواک مرده است، و مردم ایران برای حمایت از کشورشان بر می‌خیزند اگر که تو به دنبال یک کودتای دیگر - مانند کودتایی که سازمان سیا در سال 1953 سازماندهی کرد - باشی.»

 

Untitled

 

این توئیت پائولو کوئیلو که در توییتر حدود 14.5 میلیون دنبال کننده دارد، تا این لحظه 1729 بار بازنشر شده و حدود 5388 بار لایک شده است.

در پی ناآرامی های اخیر در ایران، فرزند شاه مخلوع در گفتگویی با خبرگزاری رویترز گفته بود که دولت آمریکا باید شرکت‌ های ارتباطاتی و اینترنتی را تشویق کند به ایرانیانی که دست به اعتراض زده‌ اند، خدمات ارائه بدهند.

پائولو کوئیلو بعدا هم در پاسخ به یک کاربر توئیتر که از او حمایت کرده و توئیت اش را تایید کرده بود، نوشت: «من از مردم ایران حمایت می‌ کنم نه از افراد سبک‌ مغزی مانند این که مثل بسیاری دیگر در همین توئیتر خواستار دخالت خارجی هستند.»

 

Untitled2

 

او همچنین این توئیت را بازنشر کرده و نوشته است: «من در سال های اخیر به این صحنه‌ های سوزاندن کتابهایم در بسیاری از کشورهایی که می‌ خواهند رسم نازی‌ ها را در سوزاندن کتاب زنده نگه‌ دارند، عادت کرده‌ ام و معتقدم ایرانی‌ ها بدون دخالت خارجی، خودشان حرف آخر را درباره سرنوشتشان می‌ زنند - آنها به اندازه کافی قوی و باهوش هستند.»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.