وزیر خارجه بحرین سخنانی زشت و بی سابقه درباره قدس و نیز علیه ایران به زبان آورود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین سخنانی زشت و بی سابقه درباره قدس به زبان آورود.

وزیر خارجه بحرین در  حساب خود در توئیتر پیش از رای گیری سازمان ملل درباره مخالفت با تصمیم «دونالد ترامپ » رئیس جمهور آمریکا درباره قدس، در اظهاراتی زشت و بی سابقه مساله قدس را یک مساله جانبی توصیف کرد و  به انگلیسی نوشت:« این بی فایده است که با ایالات متحده آمریکا درباره مساله جانبی (و منظورش مساله قدس است) وارد جنگ شویم این در حالی است که ما با خطر واضح ایران مبارزه می کنیم»!

این توئیت وزیر خارجه بحرین باعث شد فعالان شبکه های اجتماعی به شدت به وی حمله کنند و خالد بن احمد آل خلیفه را به خدمت کردن به صهیونیست و اسرائیل و آمریکا و توطئه علیه عرب ها و مسلمانان متهم کنند.

«محمد العمادی»نماینده بحرینی و رئیس کمیته یاری رساندن به ملت فلسطین در اعتراض به این سخنان زشت وزیر خارجه بحرین نوشت:« من بر این باور نیستم که جناب آقای وزیر منظورت از مساله جانبی قدس است!!! ما با تو در رویارویی با ایران همراهیم ولی نه با قربانی کردن مساله اصلی ما یعنی فلسطین و به حاشیه راندن آن» 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.