یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مرکز فرماندهی ارتش عربستان در جنوب «جیزان» را با یک موشک بالستیک از نوع قاهر M2 منهدم کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المیادین، یگان موشکی ارتش یمن وابسته به انصارالله صبح امروز –شنبه- موشک بالستیکی را به مرکز فرماندهی  و کنترل ارتش عربستان در جیزان شلیک کرد.

 یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مرکز فرماندهی ارتش عربستان در جنوب «جیزان» را با یک موشک بالستیک از نوع قاهر M2 منهدم کردند.

یک منبع در یگان موشکی تأکید کرد که این یگان توانست مرکز فرماندهی و کنترل ارتش عربستان را در جنوب جیزان هدف قرار دهد و این موشک بالستیک موفق به اصابت به مرکز فرماندهی و کنترل عربستان با دقت زیاد شد.

«عزیز راشد» معاون سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن گفت: هدف قرار دادن مرکز فرماندهی عربستان در جنوب جیزان یک عملیات پیشدستانه برای شکست تحرکات دشمن است.

وی گفت: نیروی موشکی ما قادر است اهداف استراتژیک و حیاتی بیشتری را در عمق عربستان هدف قرار دهد.

یگان موشکی یمن اوایل ماه نوامبر موشک بالستیکی از نوع برکان اچ 2 را به فرودگاه بین‌المللی ملک خالد در ریاض شلیک کرد و این فرودگاه را با دقت تمام مورد اصابت قرار داد.

ارتش یمن همچنین اخیرا تأسیسات هسته‌ای در حال ساخت ابوظبی را هدف قرار داد.

در همین حال، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصار الله یمن با رد ادعای آمریکا درباره ارسال موشک های بالستیک به یمن توسط ایران، این گونه ادعاها را بی اساس خواند.

عبدالسلام تأکید کرد که اتهام های آمریکا علیه ایران درباره تجهیز انصار الله به موشک های بالستیک دروغی است که تأکید می کند جنگ علیه یمن جنگ آمریکایی است.

وی افزود که واشنگتن به دلیل شکست مزدوران و هم پیمانانش در حالتی از سرخوردگی و ناامیدی به سر می برد.

عبدالسلام تأکید کرد که آمریکا در حالت فرار از پیامدهای تصمیم ترامپ درباره قدس با ایجاد دروغ هایی است که آمریکایی ها به آنها عادت کرده اند بدون آن که یکی از آنها را باور کنند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.