فلسطینی ها از ورود هیأت بحرینی که به سرزمین های اشغالی سفر کرده است، به مسجد الاقصی جلوگیری کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المنار، مدافعان فلسطینی مسجد الاقصی از ورود هیأت بحرینی که برای عادی سازی روابط به سرزمین های اشغالی سفر کرده است، به مسجد الاقصی جلوگیری کردند.

مدافعان فلسطینی پس از شناسایی این هیأت از ورود آن به مسجد الاقصی جلوگیری کردند.

پیش از این شبکه دوم تلویزیون اسرائیل گزارش داد که یک هیأت رسمی بحرین با کسب موافقت رسمی از «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه این کشور وارد تل آویو شد.

رسانه های رژیم صهیونیستی دیگر نیز اعلام کردند به رغم اینکه «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین به اقدام رئیس جمهور آمریکا در مورد قدس واکنش نشان داد و حتی آن را محکوم کرد، اما این امر موجب نشد که او از سفر هیأت بحرینی به فلسطین اشغالی جلوگیری کند.

رسانه‌های صهیونیستی در مورد این رویداد نوشتند که این اولین سفر علنی یک هیأت بحرینی به اسرائیل است و نشانگر پیام تسامح و گفت‌وگویی است که پادشاه بحرین خواستار آن شده بود.

این رسانه ها به وجود روابط سری بین اسرائیل و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس اشاره کردند اما در عین حال سفر هیات بحرینی را نخستین سفر علنی برشمردند.

این هیأت بحرینی در حالی فه سرزمین های اشغالی سفر می کند که شهرهای مختلف در منطقه خاورمیانه و جهان شاهد تظاهرات گسترده علیه اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل و انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.