تروریست های داعش در پیام های شوکه کننده محرمانه ای مستقیما لندن را به راه اندازی حمام خون در خیابان معروف «ریجنت» تهدید کرده اند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، روزنامه دیلی استار انگلیس گزارش داد داعش با انتشار دو پوستر در آستانه کریسمس از حامیان خود خواست که در انگلیس، فرانسه و آلمان حملات خونینی ترتیب دهند.

در یکی از این پوسترهای تبلیغاتی، یک عنصر گروه تروریستی داعش با لباس سیاه پشت سر یک بابانوئل در خیابان «ریجنت» در ناحیه «وست اِند» لندن ایستاده است. روی این پوستر به زبان‌ های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی نوشته شده است: «خیلی زود، در تعطیلات شما».

 

ISIS-Terror-Attack-Christmas-Propaganda-Oxford-Street-Regent-London-Berlin-Pictures-Threat-1151976

ISIS-Terror-Attack-Christmas-Propaganda-Oxford-Street-Regent-London-Berlin-Pictures-Threat-662664

 

در پوستر دیگر هم یک چاقوی خونین در دستان یک داعشی قرار دارد و در پشت زمینه این عکس هم برج ایفل فرانسه به چشم می‌ خورد. پایین این تصویر هم همان متن به زبان های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی نوشته شده است.

انتشار چنین تصاویر وحشتناکی از سوی عناصر داعش می‌ تواند خطرناک باشد و حامیان این گروه تروریستی - موسوم به گرگ‌های تنها - را ترغیب به انجام حمله‌ ای تروریستی کند.

داعش از لحاظ نظامی در خاورمیانه شکست خورده است.  هنوز مشخص نیست که این امر بر تهدیدات تروریستی چه تاثیری می گذارد زیرا داعش هنوز در حال تبلیغات آنلاین است.

انتظار می رود خیابان های لندن در طول کریسمس در حالت آماده باش شدید باشد و این بدان معناست که احتمال وقوع حمله بسیار زیاد است.

در پی یک سال خونین در خیابان های انگلیس، آژانس اطلاعات داخلی انگلیس (ام آی )، سرویس هوایی ویژه ارتش  و پلیس این کشور ر کریسمس امسال در حالت آماده باش کامل به سر می برند.

پلیس انگلیس گروهی از نخبگان جوخه ضد ترور موسوم به «هرکول ها» را نیز برای پاسخ به تهدید داعش در حالت آماده باش قرار داده است.

داعش مسئولیت حملات با خودرو و ون در «لاندن بریج» و «وست مینستر»، همراه با انفجارها در «منچستر آرنا» و  در ایستگاه متروی «پارسون گرین» در غرب لندن را در سال جاری برعهده گرفته است.

کریسمس گذشته، حمله داعش دامن آلمان را گرفت. در روز 19 دسامبر 2016 در ساعت 20:14 شب به وقت محلی یک کامیون اسکانیا با ورود به بازار کریسمس در «برایتشایدپلاتز» واقع در شهر «برلین»، جمعیت حاضر در این بازار را زیر گرفت. بر اثر این واقعه 12 تن کشته و 48 تن زخمی شدند. مهاجم یا مهاجمان سرنشین این کامیون از محل گریختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.