مکان: لندن، انگلیس/ منبع: خبرگزاری فرانسه

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، معترضان در لندن با تجمع در خیابان «داونینگ» محل  استقرار ساختمان نخست وزیری، خواستار استعفای «ترزا می» نخست وزیر انگلیس شدند.

یکی از معترضان گفت: «ترزا می باید استعفا کند. افراد زیادی علیه سیاست خارجی او، علیه پرداخت های پایین و پایین بودن دستمزدها رای دادند.»

یکی دیگر از معترضان نیز گفت: «گاهی اوقات باید کنار کشید و رفت. فکر می کنم زمان آن فرا رسیده است که او برود.»

معترض دیگری نیز گفت: «دولت ائتلافی که ترزا می پیشنهادش را داده، بسیار وحشتناک است.»

این در حالی است که برگزاری انتخابات سراسری در انگلیس سبب شد حزب محافظه کار اکثریت خود را در پارلمان از دست بدهد. امروز ترزا می نخست وزیر انگلیس و رهبر حزب محافظه کار این کشور که حزب متبوعش نتوانست در انتخابات این کشور اکثریت را کسب کند و بسیاری از نمایندگان این حزب کرسی های خود را در پارلمان از دست دادند از نمایندگان حزبش عذرخواهی کرد.

ترزا می که بعد از همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ریاست حزب محافظه کار و نخست وزیری انگلیس را برعهده گرفته و قول داده بود که در این مرحله حساس رهبری کشورش را برای خروج از اتحادیه اروپا به خوبی انجام دهد با پیشنهاد برگزاری انتخابات زود هنگام امیدوار بود بتواند موقعیت خود و حزب متبوعش را در روند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تقویت کند اما حزب وی در انتخابات اخیر شکست خورد و در نتیجه بسیاری از کرسی های خود را در پارلمان از دست داد.

مکان: لندن، انگلیس

منبع: خبرگزاری فرانسه

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.