جدیدترین نظرسنجی انجام شده در فرانسه نشان می دهد که در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه ماکرون میانه رو بر لوپن راستگرای تندرو پیروز می شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از رویترز،  نظرسنجی انجام شده توسط «ابسوس سوپرا استریا» که نتایج آن روز گذشته-سه شنبه- منتشر شد، نشان می دهد که «امانوئل ماکرون» 39 ساله در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه پیروز می شود.

این نظر سنجی، جدیدترین نظر سنجی است که کاندیدای میانه روها را شانس نخست پیروز در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه اعلام می کند.

در این نظر سنجی آمده است که اگر انتخابات تابستان آینده برگزار شود «مارین لوپن»کاندیدای راستگراهای افراطی در دور نخست بیشترین آرا یعنی 25 درصد آرا را به دست می آورد و ماکرون 24 درصد آراء و «فرانسوا فیون» کاندیدای محافظه کاران 18 درصد آراء را به دست می آورند.

این نظر سنجی همچنین پیش بینی کرد که ماکرون در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در هفتم ما می با به دست آوردن 62 درصد از آراء در مقابل 38 درصد آرای لوپن، شکست سختی به کاندیدای افراطی ها وارد می کند.

در این نظر سنجی آمده است که ماکرون در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه از آرای «بنوا آمون» کاندیدای سوسیالیست ها که در ذیل رده بندی کاندیداها قرار دارد استفاده می کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.