رییس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان در دیدار با هیاتی از مجلس سنای آمریکا به ریاست سناتور «جانی ارنست» در کاخ «سپیدار» کابل گفت: تقلب و تخلف انتخاباتی دیگر برای مردم افغانستان قابل قبول نیست

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری آناتولی، رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان در دیدار با هیات مجلس سنای آمریکا در کابل اعلام کرد که تقلب در انتخابات دیگر پذیرفتنی نیست.

«عبدالله عبدالله» رییس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان در دیدار با هیاتی از مجلس سنای آمریکا به ریاست سناتور «جانی ارنست» در کاخ «سپیدار» کابل گفت: تقلب و تخلف انتخاباتی دیگر برای مردم افغانستان قابل قبول نیست.

به گزارش دفتر ریاست اجرایی افغانستان٬ عبدالله افزود: آینده انتخابات و دموکراسی در افغانستان وابسته به انتخابات 2019 (انتخابات ریاست جمهوری) است.

رییس اجرایی افغانستان تصریح کرد: از تلاش‌های ایالات متحده‌ آمریکا و متحدان افغانستان برای دستیابی به صلح استقبال می کنیم. مبارزه با هراس افکنی در افغانستان به همکاری نیروهای بین‌المللی ادامه دارد و داعش در روزهای اخیر در شرق افغانستان متحمل شکست سنگینی شده است.

همچنین در این دیدار، درباره سرنوشت انتخابات ریاست‌جمهوری، مذاکرات صلح، همکاری‌های منطقه‌ای، مبارزه با تروریسم و روابط دوجانبه افغانستان و ایالات متحده آمریکا نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفته است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.