استراتژیست سابق کاخ سفید می‌ گوید که احتمالا استیضاح دونالد ترامپ طی 6 هفته آینده صورت می گیرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، دیلی میل گزارش داد: «استیو بنن» استراتژیست ارشد سابق دونالد ترامپ گفت احتمالا ترامپ در 6 هفته آتی استیضاح می شود.

استیو بنن استیضاح را «تهدیدی اخلاقی و مرگبار» برای ریاست جمهوری دونالد ترامپ خواند و گفت کاخ سفید باید این موضوع را جدی بگیرد.

وی گفت: «این موضوع جدی است؛ به جدیت گردش زمین دور خورشید. نانسی پلوسی در شش هفته آینده ترامپ را استیضاح می کند. پلوسی روی این موضوع بسیار متمرکز شده است.»

استیو بنن که قبلا مدیر نشریه «بریت بارت» بود گفت اگر ترامپ بتواند از استیضاح در مجلس نمایندگان نجات یابد، ممکن است از جانب «مایک بلومبرگ» یا «هیلاری کلینتون» در انتخابات 2020 به چالش کشیده شود.

او درباره آنچه به نظر ناهماهنگی در رویکرد کاخ سفید نسبت به استیضاح است ابراز نگرانی کرد.

بنن گفت:« وقتی «میک مالوینی» رئیس کارکنان کاخ سفید را می بینم احساس خوبی ندارم.» او به این نکته اشاره کرد که مالوینی در کنفرانس خبری روز پنج شنبه تایید کرد تصمیم ترامپ برای توقف کمک های نظامی به اوکراین بخشی از «بده بستان ها» بوده است. اما بعدا حرفش را پس گرفت.

او گفت :«مشکل این است ما رئیس جمهوری داریم که به تیمی در اطراف خود نیاز دارد تا گام‌ های لازم را بردارند و نقشی ایفا کنند. ترامپ همه کار‌ها را نمی‌ تواند انجام دهد؛ دقیقا در تیم او هماهنگی وجود ندارد. اخبار جعلی و اتهامات بی اساس فایده ای ندارد.»

بنن پیشنهاد کرد کاخ سفید یک گروه استیضاح تشکیل دهد. او گفت:« این تیم حقوقی باید تقویت شود. آنچه باعث انجام تحقیقات از سوی «رابرت مولر» درباره مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری شد دو دستگی در کاخ سفید بود. باید تیمی باشد که 24 ساعته و هفت روز هفته تمرکزشان بر استیضاح باشد.»

نظرسنجی‌ های انجام شده نیز حاکی از آن است که اکثریت مردم آمریکا موافق استیضاح ترامپ هستند و حمایت‌ ها از تحقیقات درباره استیضاح وی همچنان در حال افزایش است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.