« ترامپ برای جنگ افروزی علیه ایران، تحریم های بی رحمانه اعمال کرده است و نتانیاهو هم با بمباران دارایی های منتسب به ایران در عراق، سوریه و لبنان جنگ را آغاز کرده است.»

به گزارش جماران، مالکوم دی مک فی در دیلی نیوز نوشت: 
 
1. کنگره با چشم پوشی از تهدید جنگ آمریکا با ایران از زیر بار مسئولیت سنگینی شانه خالی می کند.
 
2. این جنگ می تواند روسیه و چین را درگیر کرده، تلفات و ویرانی های غیرقابل تصوری را به بار آورده، حملاتی را علیه اهداف آمریکا در سراسر جهان به دنبال داشته و به یک بن بست سیاسی بیانجامد.
 
3. آمریکا بدون هیچ ضرورتی جنگ سرد با روسیه را به دلیل موضع تهاجمی این کشور دوباره شروع کرد، تهاجمی که در مقابل تهاجم آمریکا در خاورمیانه رنگ باخته است.
 
4. دونالد ترامپ بی پروا از توافق هسته ای ایران خارج شد و جنگ تجاری با چین را آغاز کرد.
 
5. اگرچه روسیه در انتخابات آمریکا دخالت داشت، باید گفت که خود آمریکا در دخالت در انتخابات سایر کشورها بی رقیب است.
 
6. مهم تر آنکه دخالت اسرائیل در امور سیاسی آمریکا بیش از هر کشور دیگری است. رهبران و رسانه های آمریکایی به دلیل هراس از برچسب یهودستیزی دربرابر دخالت اسرائیل در امور آمریکا سکوت کرده اند. در حقیقت لابی اسرائیل اکنون درحال گسترش و تحکیم قوانینی است تا آزادی بیان منتقدانه از اسرائیل در آمریکا، جرم و غیرقانونی تلقی شود.
 
7. ترامپ سیاست خارجی اسرائیل و خط مشی ضد فلسطینی را برگزیده است. بدیهی است که او تحت نفوذ حمایت مالی انتخاباتی چشمگیری است که از لابی اسرائیل دریافت می کند.
 
8. ترامپ برای جنگ افروزی علیه ایران، تحریم های بی رحمانه اعمال کرده است و نتانیاهو هم با بمباران دارایی های منتسب به ایران در عراق، سوریه و لبنان جنگ را آغاز کرده است.
 
9. متاسفانه با اینکه کشور ما (ایالات متحده) در خطر است رهبری آمریکا شجاعت اخلاقی پیشگیری از کشیده شدن به جنگ توسط اسرائیل را ندارد.
 
11. مجلس نمایندگان آمریکا باید سریع تر لوایح قانونی برکناری فوری ترامپ در صورت شروع یا مشارکت در هر جنگ غیرقانونی را برای سنا تصویب کند.
 
12. آمریکا باید به اسرائیل بفهماند که در صورت شروع جنگ با ایران، خود باید بار مسئوولیت آن را بر عهده گیرد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.