سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی به سه فرودگاه «ابها»، «ملک خالد» و «نجران» واقع در جنوب عربستان خبر داد.

به گزارش جماران به نقل از المسیره، انصار الله یمن امروز دوشنبه به 3 فرودگاه عربستان سعودی حمله کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی به سه فرودگاه «ابها»، «ملک خالد» و «نجران» واقع در جنوب عربستان خبر داد.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن صبح امروز دوشنبه در سخنانی گفت که نیروهای پهپادی این کشور سه فرودگاه «ابها»، «ملک خالد» و «نجران» را هدف قرار دادند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد «این حملات با پهپادهای تهاجمی قاصف k۲ صورت گرفته است».

وی افزود: در این حملات پهپادی، آشیانه پهپادها در فرودگاه «نجران» به دقت هدف قرار گرفت و موجب توقف تمامی پروازها در این فرودگاه شد. همچنین در عملیات پهپادی دوم، نقاط حساس و مراکز نظامی پایگاه هوایی «ملاک خالد» واقع در «خمیس مشیط» در منطقه «عسیر» بمباران شد.

یحیی سریع درباره عملیات سوم نیز گفت که در این حمله آشیانه هواپیماها و چندین نقطه دیگر هدف قرار گرفت و موجب توقف تمامی پروازها در این فرودگاه شد.

سرتیپ «یحیی سریع» با اشاره به تهدیدات دیروز رهبر انصارالله یمن علیه عربستان و امارات گفت که «این حملات تحقق وعده عبدالملک الحوثی در روز گذشته در خصوص حملات سخت و وسیع در پاسخ به جنایت‌های دشمن و محاصره و غارت مردم یمن بود.»

بنابراین گزارش، یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن طی سه ماه گذشته 60 عملیات با میانگین هر 72 ساعت دو عملیات انجام داده است و طی آن مراکز و پایگاه ها و تأسیسات عربستان را مورد هدف قرار داده است.از این عملیات ها 16 عملیات فرودگاه ابها، 14 عملیات فرودگاه جیزان، 11 عملیات فرودگاه نجران و 9 عملیات نیز پایگاه نظامی خمیس مشیط را هدف حمله قرار داده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.