بر اساس منابع موثق تا آخرین لحظه هیچ کاندیدایی مدارک خود را برای کاندیداتوری برای انتخابات به شورای قانون اساسی تحویل نداده است و تا بامداد امروز هیچ کاندیدایی به این شورا مدرکی ارائه نکرد.

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری آناتولی، مدت قانونی برای تحویل مدارک کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری الجزایر که قرار است 4 جولای برگزار شود نیمه شب گذشته (بامداد امروز یکشنبه) به پایان رسید اما هیچ کاندیدایی مدارک خود را برای ورود به مسابقه انتخاباتی ارائه نکرد امری که به شکل خودکار آن را لغو کرده است و باید برای برون رفت از بحران چاره ای اندیشیده شود.

بر اساس منابع موثق تا آخرین لحظه هیچ کاندیدایی مدارک خود را برای کاندیداتوری برای انتخابات به شورای قانون اساسی تحویل نداده است و تا بامداد امروز هیچ کاندیدایی به این شورا مدرکی ارائه نکرد.

شب گذشته «لخضر بن زاهیه» یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری الجزایر بیانیه ای صادر کرد و تأکید کرد: پس از آن که دیدم من تنها کاندیدا پس از عقب نشینی دیگر کاندیداها از کاندیداتوری، در شواری قانون اساسی هستم بنابراین تصمیم گرفتم که من هم به رغم آن که مدارکم کامل بود و پرونده ام همه شروط لازم را داشت، کاندیدا نشوم.

بر اساس آخرین آمار وزارت کشور الجزایر 77 نفر از کسانی که خواستار پر کردن فرم ها برای کاندیداتوری بودند مدارک و فرم های خود را پس گرفتند؛ از این تعداد 74 نفر مستقل بودند که بیشترشان شخصیت های شناخته شده ای نیستند و سه نفر نیز به نام احزاب سیاسی ثبت نام کرده بودند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.