ارتش سوریه به پیشروی خود در شمال این کشور ادامه داده و از پس از آزادی چندین منطقه، از شمال استان «حماه» وارد مرزهای اداری استان «ادلب» شد.

 

به گزارش جماران به نقل از المیادین، ارتش سوریه به پیشروی خود در شمال این کشور ادامه داده و از پس از آزادی چندین منطقه، از شمال استان «حماه» وارد مرزهای اداری استان «ادلب» شد.

ستاد تبلیغات جنگ اعلام کرد که ارتش سوریه وارد مرزهای اداری جنوبی استان ادلب شده و  روستاهای «العریمه»و «میدان غزال» در شرق روستای«الکرکات» را پس از درگیری شدید با عناصر گروه تروریستی «جبهه النصره» به طور کامل آزاد کرد.

ستاد تبلیغات جنگ همچنین تصریح کرد که ارتش سوریه روستاهای«الجمازیه»،«باب الطاقه» و «المستریحه» در شمال استان حماه را آزاد کرد.

این ستاد تأکید کرد با آزادی این روستاها عملیات آزادی ادلب به طور کامل نزدیک شد.

خبرگزاری سانا نیز تأکید کرد که یگان های ارتش سوریه با ضربات متمرکز و دقیق مقرهای عناصر مسلح جبهه النصره را در شهرک«حاس» در جنوب ادلب منهدم کردند.

یگان های ارتش سوریه همچنین عملیات گسترده ای را در محورهای تحرک عناصر مسلح میان استان های حماه و ادلب انجام دادند.

در تحولی دیگر، سانا گزارش داد که تظاهرات علیه اقدامات نیروهای دموکراتیک سوریه(قسد) که مورد حمایت آمریکا هستند در چندین روستا در استان «دیرالزور از سر گرفته شد.

ساکنان روستای« البصیره» و شهرک های «ابو حردوب»،«ذبیان»،«الضمان» و«الحوایج» با برگزاری تظاهرات گسترده کشتار غیرنظامیان در شهرک«الشحیل» در روز پنجشنبه گذشته توسط قسد و اشغالگران آمریکایی را محکوم کرده و خواستار بیرون کردن افراد مسلح قسد از مناطق شان شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.