مشاور رئیس جمهور آمریکا در حمله به «الهان عمر» نماینده مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا در ارتباط با تجاوز اسرائیل به نوار غزه مرتکب اشتباه فاحشی شد.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، مشاور رئیس جمهور  آمریکا در حمله به «الهان عمر» نماینده مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا در ارتباط با تجاوز اسرائیل به نوار غزه مرتکب اشتباه فاحشی شد.

«کاترینا پیرسون» یکی از مشاوران ارشد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در ستاد تبلیغاتی اش در انتخابات سال 2020 امروز دوشنبه حمله جدیدی به  الهان عمر نماینده مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا انجام داد به طوری که ویدیویی از شلیک موشک منتشر کرد و این پرسش را مطرح کرد که آیا عمر شلیک صدها موشک توسط مبارزان فلسطینی از نوار غزه به  سرزمین های اشغالی طی دو روز گذشته را محکوم می کند یا نه!

ولی به سرعت مشخص شد که ویدیوی منتشر شده توسط پیرسون در واقع مرتبط با سال 2015 است و بخشی از عملیات نظامی در جنوب شرق اوکراین را به تصویر کشیده است.

الهان که سال جاری به عنوان اولین نماینده مسلمان در کنگره آمریکا انتخاب شد همچنان هدف حملات سیاستمداران وابسته به راستگرایان یا افراد نزدیک به راستگرایان در ایالات متحده از جمله خود ترامپ به ویژه در سایه انتقادش از سیاست های رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.