ستاد تبلیغات جنگ عراق در بیانیه ای اعلام کرد که عملیات نظامی مشترک و گسترده در دو سوی مرزهای سوریه و عراق آغاز شده است.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، نیروهای الحشد الشعبی عراق امروز پنجشنبه اعلام کرد که عملیات نظامی گسترده ای را برای پاک سازی نوار مرزی عراق با سوریه با استقرار در سه محور اصلی طی عملیات انجام داده است.

«قاسم مصلح» فرمانده عملیات الحشد الشعبی در «الانبار» گفت که: نیروهای ما بامداد امروز عملیات گسترده ای با مشارکت لشکرهای 13،17،18 و 19 در الحشد الشعبی و تیم های مهندسی ، ارتباطات ، مهندسی میدان و پزشکی وابسته به سازمان الحشد الشعبی و نیز پلیس مرزی انجام دادند.

مصلح افزود:نیروهای ما از سه محور اصلی وارد می شوند و در نوار مرزی مستقر می شوند. 

وی افزود که در صورتی که تروریست ها  درپی عملیات نظامی ارتش سوریه به سمت مرزهای عراق حرکت کنند،نیروها آماده مقابله با هرگونه خطر یا پیشامدی هستند.

از سوی دیگر، ستاد تبلیغات جنگ عراق در بیانیه ای اعلام کرد که عملیات نظامی مشترک و گسترده در دو سوی مرزهای سوریه و عراق آغاز شده است.

این ستاد تأکید کرد که ارتش سوریه و همپیمانانش در بخش مرزی سوریه و الحشد الشعبی در بخش مرزی عراق به موازات هم برای پاک سازی کامل منطقه ای ممتد از اطراف شهر «البوکمال» در جنوب شرق استان «دیرالزور»تا مناطق«الصوانه و البصیری» به سمت جنوب شهر«تدمر» در شرق استان«حمص»با عبور از مناطق«المعیزله»، ایستگاه دوم، سد«الوعر» و اطراف منطقه«التنف» در مرزهای سوریه عملیات انجام می دهند تا آنها را از بقایای عناصر تروریستی داعش پاک سازی کنند. همزمان به آن نیروهای الحشد الشعبی در بخش مرزی عراق مناطق مقابل منطقه ممتد از البوکمال تا اطراف التنف را از این گروه تروریستی پاک سازی می کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.