پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

با تمرکز بر «زورگویی» ترامپ؛

رقیب جدید ترامپ وارد میدان شد

فرد دیگری با تمرکز بر زورگویی ترامپ وارد رقابت های انتخاباتی 2020 آمریکا شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، سی ان ان گزارش داد «جان هیکن لوپر» دموکرات فرماندار سابق «کلرادو» امروز دوشنبه کاندیداتوری اش را برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اعلام کرد.

هیکن لوپر در پیام ویدئویی دو دقیقه ای، زندگی خود را از زمین شناسی تا شهردار «دنور» و فرمانداری به تصویر کشید و خود را دموکراتی با تجربه خواند که می تواند در انتخابات 2020 دونالد ترامپ را به چالش بکشد. وی رئیس جمهور آمریکا را فردی «زورگو» توصیف کرد.

در پیام وی آمده است: «من برای ریاست جمهوری آمریکا رقابت می کنم چون ما با بحرانی مواجهیم که همه آنچه برایش تلاش کرده ایم را تهدید می کند. من برای ریاست جمهوری رقابت می کنم زیرا ما به رویاپردازانی در واشنگتن نیاز داریم اما در عین حال به افرادی هم نیاز داریم که به امور رسیدگی کنند. من بارها و بارها ثابت کرده ام که می توانم افراد را گرد هم بیاورم تا تغییر جامعی ایجاد کنم که واشنگتن در اجرای آن ناکام مانده است.»

هیکن لوپر پس از «جی اینسلی» فرماندار واشنگتن، دومین فرمانداری است که وارد رقابت های 2020 می شود. اینسلی هفته گذشته برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرد.

تاکنون 14 کاندیدای دموکرات از جمله 6 سناتور برای حضور در انتخابات 2020 وارد شده اند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.