مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از برگزاری نشست شورای امور خارجه این اتحادیه در بروکسل تأکید کرد: در هفته های آینده به اتفاق آرا تحریم‌های جدیدی علیه مسکو اعمال خواهیم کرد.

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری آناتولی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تصمیم این اتحادیه برای اعمال تحریم های جدید علیه روسیه خبر داد.

«فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از برگزاری نشست شورای امور خارجه این اتحادیه در بروکسل تأکید کرد: در هفته های آینده به اتفاق آرا تحریم‌های جدیدی علیه مسکو اعمال خواهیم کرد.

وی افزود: تحریم علیه روسیه از 5 سال پیش به دلیل عدم اجرای توافقنامه «مینسک» اعمال می شود. از همان ابتدا تاکید کرده ام که این تحریم ها تا زمان نامحدود نخواهند بود و صرفا برای اصلاح وضعیت موجود است. 

موگرینی همچنین با اشاره به اینکه موضع ونزوئلا، سوریه، اوکراین و آفریقا محورهای نشست شورای امور خارجه خواهد بود افزود: در سومین کنفرانس مرتبط با سوریه نیز موضوع رساندن کمک های انسانی و حمایت از راه حل سیاسی تحت نظر سازمان ملل بررسی خواهد شد. 

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره درخواست ترامپ برای تحویل گرفتن تروریست‌های داعشی شهروند اروپا توسط این کشورها نیز گفت: این موضوع در کنفرانس مرتبط با سوریه مورد گفتگو قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.