نیروهای الحشد الشعبی پس از محاصره همه مناطق بیابانی ممتد از اراضی عراق به سمت نوار مرزی با سوریه، منتطر دستورات فرماندهان بلندپایه هستند تا به مناطق در اشغال داعش در عمق سوریه حمله کنند.

به گزارش جماران به نقل از وبسایت المعلومه، الحشد الشعبی عراق از آمادگی کامل و پایان تمهیدات برای عبور به سوریه به منظور آزادی مناطق مرزی از گروه تروریستی داعش در  غرب استان «الانبار» عراق خبر داد.

«قاسم مصلح» فرمانده عملیات الحشد الشعبی در محور غرب استان الانبار امروز دوشنبه گفت که همه نیروهای الحشد الشعبی تمهیدات برای عبور به مناطقی در عمق سوریه به منظور آزادی مناطق مرزی از دست گروه تروریستی داعش در غرب الانبار را به تکمیل کردند.

مصلح تأکید کرد که نیروهای الحشد الشعبی که در طول نوار مرزی با سوریه مستقر هستند همه تمهیدات لازم برای حمله به مناطق در اشغال داعش داخل عمق سوریه و در نزدیکی نوار مرزی با عراق و آزادی این مناطق از جنایتکاران این گروه تروریستی را به سرانجام رساندند.

وی تصریح کرد که نیروهای الحشد الشعبی پس از محاصره همه مناطق بیابانی ممتد از اراضی عراق به سمت نوار مرزی با سوریه، منتطر دستورات فرماندهان بلندپایه هستند تا به مناطق در اشغال داعش در عمق سوریه حمله کنند.

این فرمانده الحشد الشعبی تأکید کرد که هدف از حمله به این مواضع تأمین امنیت نوار مرزی با سوریه و از بین بردن گروهک های تروریستی است که امنیت و ثبات بخش غربی استان الانبار و دیگر استان های عراق را تهدید می کنند.

قاسم مصلح همچنین گفت که دولت عراق با طرف سوری در عملیات تأمین امنیت مرزی میان طرفین و از بین بردن باندهای جنایتکار داعش در سطح بالا هماهنگی دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.