رئیس جمهور آمریکا دلیل ظاهر نشدن «سارا سندرز« سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس های مطبوعاتی را وقاحت رسانه ها اعلام دانست.

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا دلیل ظاهر نشدن «سارا سندرز« سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس های مطبوعاتی را وقاحت رسانه ها اعلام  دانست.

ترامپ در توئیتر خود نوشت:« دلیل ظاهر نشدن زیاد سارا سندرز در کنفرانس های مطبوعاتی این است که رسانه ها با وی به شکل بسیار وقیحانه و نادرست رفتار می کنند به ویژه برخی از خبرنگاران خاص.»

ترامپ در ادامه نوشت:« به او (ساندرز) گفتم که به این مساله اهمیت نده.بسیاری (از خبرنگاران) اخبار ما را به شکل عادلانه پوشش نمی دهند و از این رو اخبار دروغ ظاهر می شود.»

این در حالی است که روزنامه «هیل» آمریکا نوشت که ساندرز از اوایل سال جدید تا کنون هیچ گونه کنفرانس مطبوعاتی برگزار نکرده است و آخرین کنفرانس مطبوعاتی وی در 18 دسامبر سال گذشته میلادی بوده است.

همچنین کاخ سفید اخیرا به دلیل برگزار نکردن کنفرانس های مطبوعاتی منظم به شدت توسط رسانه های جمعی مورد انتقاد قرار گرفته است.

از سوی دیگر، ترامپ رئیس جمهور آمریکا به رسانه های آمریکا از جمله برخی از شبکه های تلویزیونی و روزنامه هایی از جمله «نیویورک تایمز» و «واشنگتن پست» حمله می کند و آنها را متهم به انتشار اخبار جعلی می کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.