اگر قوانینی مختص حل مشکل تغییرات آب و هوایی تصویب نشود جهان طی 12 سال به پایان می رسد.

به گزارش جماران به نقل از اسکای نیوز، «الکساندریا اوکاسیو کورتز» عضو حزب دموکرات در مجلس نمایندگان کنگره سخنان عجیبی را درباره پایان جهان مطرح کرد.کورتز گفت: اگر قوانینی مختص حل مشکل تغییرات آب و هوایی تصویب نشود جهان طی 12 سال به پایان می رسد.

این عضو کنگره از دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا درباره اتخاذ نکردن تدابیر قاطع در این زمینه به شدت انتقاد کرد.

اوکاسیو کورتز در ادامه گفت که او و هم نسلان وی تغییرات آب و هوایی را «جنگ جهانی دوم ما» می دانند.

این عضو مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه از نظام اقتصادی آمریکا به دلیل آن که اجازه می دهد میلیاردرها وجود داشته باشند انتقاد کرد و گفت که این غیراخلاقی است که میلیاردرهایی در کشوری وجود داشته باشند که میلیون ها نفر از مردم در این کشور  برای برآورده کردن نیازهای اساسی خود مبارزه می کنند.

کورتز 29 ساله در ادامه گفت: این به معنای آن نیست که ضرورتا همه میلیاردرها غیراخلاقی هستند. این به معنای آن نیست که افرادی مانند «بیل گیتس» یا «وارن بافیت» انسان های غیر اخلاقی هستند.

وی تأکید کرد:«نظامی که اجازه می دهد میلیاردرها وجود داشته باشند در حالی که مردمی هستند که نمی توانند بیمه برای درمان خود داشته باشند، اشتباه است.

این نماینده آمریکایی همچنین از شرکت های بزرگی مانند«وول مارت» و «آمازون» انتقاد کرد و گفت که این شرکت های بزرگ سودهای کلان می کنند در حالی که اکثر کارکنان آنها به اندازه ای حقوق نمی گیرند که نیازهای روزانه شان را تأمین کند.

اوکاسسیو کورتز در پایان گفت: من بر این باورم که این اشتباه است که 100 ساعت کار کنی در حالی که نمی توانی قوت لایموت کودکانت را تأمین کنی.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.