«ناسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پیشنهاد جدید ترامپ برای پایان تعطیلی دولت را رد کرد.

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری فرانسه، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شب گذشته پیشنهاد داد که در مقابل تأمین هزینه ساخت دیوار جنجالی در مرزهای آمریکا با مکزیک توسط کنگره،وی حمایت موقت از افرادی که به شکل غیرقانونی در زمان کودکی به ایالات متحده آمریکا رسیدند و نیز حمایت از گروه های دیگری از مهاجران که با اخراج از این کشور مواجه هستند، ارائه کند.

این پیشنهاد را ترامپ در سخنانی تلویزیونی ارائه کرد و به گفته وی هدف از آن «خروج از بن بست فلج کننده» است که بخشی از نهادها و اداره های فدرال را از تقریبا نزدیک به یک ماه پیش تا کنون مختل کرده است. اما «ناسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا این پیشنهاد را رد کرد.

ترامپ همچنین تأکید کرد:«هیچ رئیس جمهوری در تاریخ ایالات متحده آمریکا وجود ندارد که طی 2 سال در مقام ریاست جمهوری دستاوردهایی به اندازه من داشته باشد.»

ترامپ در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:« نیوث گینگریچ (رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا) همین الان گفت که از زمان آبراهام لینکلن رئیس جمهور آمریکا، رسانه ها با هیچ رئیس جمهور دیگری در ایالات متحده آمریکا بدتر و ظالمانه تر از رئیس جمهور محبوب تان، یعنی من، رفتار نکرده اند! در عین حال،هیچ کدام از روسای جمهور ایالات متحده آمریکا کاری که من در دو سال نخست از ریاست جمهوری ام انجام داده ام را هرگز  نتوانسته اند انجام دهند.»

«جنگ» میان ترامپ و رسانه های جمعی آمریکا که از «هیلاری کلینتون» در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا طی تبلیغات انتخاباتی حمایت کردند، از همان زمان آغاز شد و طی ماه های اخیر روابط میان آنها به شدت بحرانی شد. ترامپ به شدت به رسانه های مخالف اش مانند سی ان ان و واشنگتن پست حمله می کند.این رسانه ها نیز ترامپ را از انتقادها و حملات خود بی نصیب نمی گذارند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.