میهمانان ترامپ، بازیکنان لیگ فوتبال دانشگاه‌های آمریکا بوده و با 300 همبرگر، پیتزا و سیب‌زمینی سرخ‌کرده از آنان پذیرایی کرده است. وی به خبرنگاران گفته که به دلیل تعطیلی دولت با پول خود فست‌فود خریده است.

به گزارش جماران، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که دلیل تعطیلی دولت این کشور با کمبود خدمتکار در کاخ سفید مواجه شده است برای میهمانان خود همبرگر و پیتزا سفارش داد.

به گزارش شبکه «بی‌.بی‌.سی»، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که به دلیل تعطیلی 23 روزه دولت این کشور با کمبود خدمتکار در کاخ سفید مواجه شده برای میهمانان خود همبرگر و پیتزا سفارش داده است.

میهمانان ترامپ، بازیکنان لیگ فوتبال دانشگاه‌های آمریکا بوده و با 300 همبرگر، پیتزا و سیب‌زمینی سرخ‌کرده از آنان پذیرایی کرده است. وی به خبرنگاران گفته که به دلیل تعطیلی دولت با پول خود فست‌ فود خریده است.

 

Dw6xHcpV4AAVyJw

f-burgers-a-20190116-870x613

 

بنابراین گزارش، تعطیلی دولت آمریکا، زندگی 800 هزار کارمند از جمله خدمتکاران کاخ سفید را تحت تاثیر قرار داد. برخی به مرخص اجباری رفته و تعدادی نیز از 23 روز پیش تاکنون بدون دریافت دستمزد کار می‌کنند. دولت فدرال آمریکا از 22 دسامبر گذشته به دلیل عدم توافق با کنگره بر سر بودجه احداث دیوار در مرز مکزیک تعطیل شده است. کارکنان 9 وزارتخانه و ده‌ها سازمان و نهاد دولتی بدون دریافت حقوق به مرخصی اجباری رفته اند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.