نماینده آمریکایی فلسطینی تبار مجلس نمایندگان آمریکا اسرائیل را از نقشه جهان در دفترش در کنگره آمریکا در واشنگن پایتخت آمریکا حذف کرد و به جای آن فلسطین را قرار داد.

به گزارش جماران به نقل از وبسایت عربی 21، «رشیده طلیب» نماینده آمریکایی فلسطینی تبار مجلس نمایندگان آمریکا اسرائیل را از نقشه جهان در دفترش در کنگره آمریکا در واشنگن پایتخت آمریکا حذف کرد و به جای آن فلسطین را قرار داد.

1-1215175

خبرنگار وبسایت خبری آمریکایی«بزفید» در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت که وی طی حضورش در دفتر جدید طلیب «تغییر مختصری» در نقشه آویزان در دفترش دید. وی افزود که شخصی که چه بسا طلیب نباشد کاغذی را روی نقشه به جای رژیم اسرائیل چسبانده و روی آن کلمه فلسطین را نوشته است و فلشی نیز کشیده که اشاره به قرار گرفتن فلسطین به جای اسرائیل در نقشه دارد.

بنابراین گزارش، طلیب سوگند قانونی را در کنگره آمریکا در پنجشنبه گذشته در میان استقبال گسترده هوادارانش با لباس سنتی فلسطین ادا کرد.

طلیب به وعده ای که ماه پیش داده بود و گفته بود که لباس سنتی فلسطین را می پوشد وفا کرد. وی از مردم کشور اصلی اش به دلیل حمایت شان از او در انتخابات تشکر کرد و پس از آن وعده پوشیدن لباس سنتی فلسطین را داد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.