وزیر خارج اسبق آمریکا تصمیم«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش جماران به نقل از روزنامه رأی الیوم، «هیلاری کلینتون» وزیر خارج اسبق آمریکا تصمیم«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

کلینتون در توئیتی در حساب شخصی اش در توئیتر نوشت:« این تدابیر دارای عواقبی است چه در سوریه می بودیم چه نمی بودیم کسانی که  می خواهند به ما ضرر بزنند در حالت جنگی هستند.»

کلینتون در ادامه نوشت:« انزوا یعنی ضعف. قدرت گرفتن داعش امر خطرناکی است. بازی اکنون در دست ایران و روسیه است و این احمقانه است. این رئیس جمهور امنیت ملی ما را در خطر شدیدی قرار می دهد.»

در همین زمینه رئیس جمهور آمریکا درر حساب شخصی خود در توئیتر نوشت:ـ بیش از هر رئیس جمهور آمریکایی سابق من به داعش خسارت وارد کردم.»

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه گذشته اعلام کرده بود که کشورش داعش را در سوریه شکست داده است و این همان دلیل حضور نیروهایش در این کشور بوده است.

«ساره ساندرز» سخنگوی کاخ سفید نیز اعلام کرد که واشنگتن عملیات خروج نیروهایش از سوریه را آغاز کرده است و نیروهای آمریکایی آماده مرحله بعدی در جنگ با گروه تروریستی داعش می شوند.

ساندرز در بیانیه ای روز چهارشنبه گفت: که بازگرداندن نیروهای آمریکایی به میهن را آغاز کردیم و ما به مرحله بعدی این حمله منتقل می شویم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.