دیگر چیزی به این باقی نمانده است تا بن سلمان به یک تریلیون دلار برسد و آروزیش برای تبدیل شدن به اولین تریلیونر در تاریخ محقق کند.

به گزارش جماران به نقل از وبسایت عربی 21، «مجتهد» وبلاگ نویس و فعال مشهور عربستانی در توئیت هایی در حساب شخصی خود در توئیتر درباره ثروت«محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی نوشت.

مجتهد در واکنش به اعلام بودجه سال 2019 توسط ملک« سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی نوشت: مجموع چیزی که در اختیار شخص بن سلمان در حساب های داخل و خارج ،سهام مسکن و املاک ، ساخت و ساز ، سهام و دارایی های منقول و غیرمنقول قرار گرفته است به 3تریلیون ریال عربستان( معادل 800 میلیارد دلار) رسید.

مجتهد در ادامه نوشت: دیگر چیزی به این باقی نمانده است تا بن سلمان به یک تریلیون دلار برسد و آروزیش برای تبدیل شدن به اولین تریلیونر در تاریخ محقق کند.

مجتهد درباره شیوه ای که بن سلمان به این پول ها رسیده نیز نوشت: اولین راه مستقیم و از درآمد نفت و گازی ، معادن، مالیات ها و شرکت های دولتی و .. است.

وی در ادامه نوشت: دومین راه نیز مصادره کردن صدها شرکت تاجران و شاهزاده های سعودی و سیطره بر بخش بزرگی از دارایی های شاهزاده ها و تاجران و املاک آنهاست و در آخر نیز انحصار مناقصه ها و قراردادهای داخلی و خارجی است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
12 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.