ترامپ افزود: «ارتش فرسوده، کهنه و خسته بود. من وقتی روی کار آمدم مجبور به اصلاح آن شدم درحالی که فشارهای زیادی را متحمل می شوم. به همین دلیل من او را (اباما) را به دلیل کاری که با ارتش کرد هرگز نمی بخشم.»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از سی ان ان، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در گفت و گو با خبرنگاران در کاخ سفید پیش از سفر به پاریس خطاب به«میشل اوباما» همسر «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: « تو پول زیادی برای نوشتن یک کتاب خرج کردی و شما دائما اصرار می کنید که جنجال راه بیندازید. من او را (باراک اوباما) را به دلیل کاری که با ارتش آمریکا کرد و به شکل درست از آن حمایت مالی نکرد هرگز نمی بخشم.»

وی افزود: «ارتش فرسوده، کهنه و خسته بود. من وقتی روی کار آمدم مجبور به اصلاح آن شدم درحالی که فشارهای زیادی را متحمل می شوم. به همین دلیل من او را (اباما) را به دلیل کاری که با ارتش کرد هرگز نمی بخشم.»

ترامپ تصریح کرد:« او را (اوباما) به دلیل کارهای زیاد دیگری که کرد و در آینده درباره آنها سخن می گوییم هرگز نمی بخشم.»

رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد که «کاری که اوباما با ارتش ما کرد باعث شد کشور ناامن شود.»

این در حالی است که روزنامه واشنگتن پست نوشت که میشل اوباما بانوی نخست سابق آمریکا در خاطرات خود نوشت که ترامپ خانواده اش را تهدید کرده است و تأکید کرد که «هرگز او را (ترامپ)نمی بخشد.»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.