در میان قربانیان این انفجار سه کودک دیده می شود همچنین به خانه ها، فروشگاه ها و شماری خودرو در نزدیک محل حادثه آسیب های زیادی وارد آمده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المیادین، فعالان سوری در شبکه های اجتماعی گفتند که در انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در مرکز شهر«ادلب» که در کنترل گروه های مسلح در شمال سوریه است چهار نفر کشته شدند و 11 نفر دیگر زخمی شدند.

فعالان در شبکه های اجتماعی تصاویری ویدیوئی و عکس هایی از این انفجار مهیب منتشر کردند که نشان دهنده آثار این انفجار خونین در منطقه «القصور» در مرکز شهر ادلب است.

در میان قربانیان این انفجار سه کودک دیده می شود همچنین به خانه ها، فروشگاه ها و شماری خودرو در نزدیک محل حادثه آسیب های زیادی وارد آمده است.

در تحولی دیگر، خبرگزاری سانا گزارش داد که وزارت خارجه جمهوری عربی سوریه دو پیام جداگانه را به دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت درباره جنایت اخیر «ائتلاف بین المللی» به رهبری آمریکا که موجب جان باختن بیش از 62 غیرنظامی سوری در حومه «دیر الزور شد» ارسال کرد.

سوریه بار دیگر از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواسته است که مسئولیت منع جنایات ائتلاف بین المللیرا بر عهده بگیرد و تحقیق بین المللی را در مورد این جنایات انجام دهد، آنها را محکوم کند و اقدامات فوری به منظور متوقف کردن آنها و جلوگیری از تکرار آنها انجام دهد.

در جریان در تجاور هوایی آمریکایی به دو روستا در استان «دیرالزور» در جنوب شرق سوریه بیش از 60 غیرنظامی کشته شدند.

خبرنگار خبرگزاری سانا تأکید کرد که در حمله هواپیماهای ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا به دو روستای « السوسه» و «البوبدران» در استان دیرالزور در جنوب شرق سوریه  62 غیرنظامی جان خود را از دست دادند.

این خبرنگار افزود که ده ها غیرنظامی دیگر نیز در این تجاوز هوایی زخمی شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.