حکومت عربستان سعودی عادل الکلبانی امام جمعه سابق مکه مکرمه و امام جمعه کنونی مسجد«المحیسن» در منطقه «اشبیلیه» در شرق ریاض را از سفر کردن منع کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از عربی 21، حساب توئیتری «بازداشت شدگان دیدگاه و نظر» نوشت که حکومت عربستان سعودی «عادل الکلبانی» امام جمعه سابق مکه را از سفر کردن منع کرده است.

این حساب توئیتری تأکید کرد که حکومت عربستان سعودی عادل الکلبانی امام جمعه سابق مکه مکرمه و امام جمعه کنونی مسجد«المحیسن» در منطقه «اشبیلیه» در شرق ریاض را از سفر کردن منع کرده است.

این در حالی است که الکلبانی از مهمترین و بارزترین تأیید کنندگان «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی و «چشم انداز 2030» وی است که سال گذشته اعلام کرد.

بنابر این گزارش، حکومت عربستان سعودی ده ها مبلغ و فرهیخته  و نیز فعال حقوق بشر  و حقوق زنان را از ماه سپتامبر سال گذشته تا کنون به زندان انداخته و برخی را نیز دادگاهی  و آنها را متهم به «توطئه و تحریک» کرده است این در حالی است که دادستانی کل عربستان نیز خواستار اعدام«سلمان العوده» و «عوض القرنی» دو روحانی مشهور عربستانی شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.