جمال مبارک ریاست کمیته سیاسی حزب ملی حاکم بر مصر در دوران حکومت پدرش را به عهده داشت و به وی به عنوان کاندیدای جانشین حسنی مبارک نگریسته می شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از روزنامه رأی الیوم، برخی منابع آگاه فاش کردند که «جمال مبارک» پسر «حسنی مبارک» رئیس جمهور اسبق(مخلوع) مصر برای بازگشت به صحنه سیاسی این کشور از طریق یکی از احزاب و در پی از میان رفتن موانع مستقیم حقوق سیاسی اش برنامه ریزی می کند.

این منابع که نخواستند نام شان فاش شود به وبسایت«المصریون» گفتند که این حزب «شخصیت های تأثیرگذار» را شامل می شود. این وبسایت نام این شخصیت ها یا نام حزبی که قرار است پسر مبارک از طریق آن به صحنه سیاسی برگردد را ذکر نکرد.

این منابع همچنین عضویت رهبران حزب ملی منحل شده در حزب جدید را تکذییب کرده و گفتند که حزب جدید چهره های جدید را در بر می گیرد و بعید ندانستند که یکی از رهبران حزب حاکم سابق به آن کمک کند.

جمال مبارک ریاست کمیته سیاسی حزب ملی حاکم بر مصر در دوران حکومت پدرش را به عهده داشت و به وی به عنوان کاندیدای جانشین حسنی مبارک نگریسته می شد اما «علاء» برادر وی به دور از مسائل سیاسی بود اما به جمع آوری ثروت با بهره برداری از روابط پدرش متهم شده است.

جمال مبارک اخیرا در مناسبت های مختلفی ظاهر شد به طوری که در اوپرا، کنفرانس ها و مناسبت های عمومی حضور پیدا کرد و آخرین حضور عمومی وی شنبه طی بازدیدش از «تندیس یادبود» در منطقه «مدینه نصر» بود که در جریان آن یک دسته گل روی قبر« انور السادات» رئیس جمهور اسبق مصر قرار داد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.