مخالفان احتمال می دهند که دولت عربستان سعودی خاشقجی را که به انتقادش از حکومت کنونی یا به آن چه به دوران سلمانی(بن سلمان) معروف است،شناخته شده است و پیش از آن که «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی بازداشت های گسترده منتقدانش و کسانی که آنها را فاسد نامید آغاز کند، عربستان را ترک کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از روزنامه رأی الیوم، روزنامه و حساب های توئیتری در شبکه های اجتماعی اخباری را منتشر کردند مبنی بر ناپدید شد«جمال خاشقجی» نویسنده و روزنامه نگار مشهور عربستانی پس از مراجعه به سفارت عربستان سعودی در ترکیه به منظور پایان دادن به برخی معامله های شخصی. تا زمان نوشتن این خبر بیش از هشت ساعت از ناپدید شدن خاشقجی می گذرد این در حالی است که سفارت عربستان مراجعه وی یا ترک آن را پس از ورود به این سفارتخانه را تکذیب کرد.

«خدیجه»نامزد خاشقجی در سخنان اختصاصی با یکی از وبسایت های خبری گفت که نامزدش  از ظهر امروز سه شنبه در ساعت یک ظهر برای دریافت کاغذهای رسمی وارد ساختمان کنسولگری  شد و از ساختمان سفارت خارج نشده است زیرا وی خاشقجی در زمان ورودش به سفارت همراهی کرده است.

مخالفان احتمال می دهند که دولت عربستان سعودی خاشقجی را که به انتقادش از حکومت کنونی یا به  آن چه به دوران سلمانی(بن سلمان) معروف است،شناخته شده است و پیش از آن که «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی بازداشت های گسترده منتقدانش و کسانی که آنها را فاسد نامید آغاز کند، عربستان را ترک کرد.

شبکه ماهواره ای الجزیره قطر نیز به نقل از خبرنگارش در استانبول اعلام کرد که پلیس ترکیه تحقیقات درباره موضوع خاشثجی را آغاز کرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.