مشاور ولیعهد امارات در ادامه گستاخی خود افزود: انتقال جنگ به داخل ایران یک گزینه اعلام شده است و در مرحله آینده افزایش می یابد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المیادین، در حالی که حادثه تروریستی امروز صبح در اهواز که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان مان شد، شاهد محکومیت های شدید منطقه ای و بین المللی است « عبدالخانق عبدالله» مشاور ولیعهد امارات در حساب شخصی اش در توئیتر این حادثه تروریستی را اقدامی تروریستی ندانست.

عبدالله در این اظهارات گستاخانه گفت: حمله به یک هدف نظامی در اهواز اقدامی تروریستی نیست!

مشاور ولیعهد امارات در ادامه گستاخی خود افزود: انتقال جنگ به داخل ایران یک گزینه اعلام شده است و در مرحله آینده افزایش می یابد!

امارات و عربستان از جمله کشورهایی هستند که از اقدامات تروریستی در منطقه و جهان حمایت می کنند اما آمریکا که مدعی مبارزه با تروریسم است چشم خود را به روی اقدامات این دو کشور بسته است. این دو کشور همچنین از بیش از سه سال پیش تا کنون در یمن به بهانه حمایت از دولت به اصطلاح قانونی دخالت نظامی کرده اند و بخش هایی از این کشور را اشغال کرده اند اگر چه یمنی ها تا کنون تلفات سنگینی به نیروهای متجاوز اماراتی و سعودی وارد کرده اند.

در پاسخ به این اظهارات گستاخانه  و خصمانه ولیعهد ابوظبی، سردار «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتی نوشت: مشاور بی‌خرد و خود فروخته ولیعهد ابوظبی با نقض آشکار قوانین بین‌الملل بر دخالت بیگانگان در حادثه تروریستی اهواز صحه گذاشت.

رضایی تاکید کرد: پشیمانی سختی درانتظار اوست.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.