وزیر خارجه پیشین آمریکا از رئیس جمهور این کشور خواست برای دانستن بیشتر درباره توافق هسته ای ایران کتاب جدید او را بخرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، فاکس نیوز گزارش داد کشمکش‌ ها در آمریکا بر سر دیدارهای «جان کری» وزیر خارجه پیشین آمریکا با «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران ادامه دارد و کری بامداد امروز شنبه انتقاد «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهور آمریکا از خودش در این خصوص را به تندی پاسخ داد. 

وزیر خارجه پیشین آمریکا از رئیس جمهور این کشور خواست برای دانستن بیشتر درباره توافق هسته ای ایران کتاب جدید او را بخرد.

 

Untitled

 

جان کری ضمن باز انتشار توئیت ترامپ که در آن دیدار کری با ظریف را غیرقانونی خوانده بود، نوشت: «آقای رئیس‌ جمهور بهتر است بیشتر نگران دیدار «پل مانافورت» با «رابرت مولر» باشی تا دیدار من با وزیر امور خارجه ایران ولی اگر می‌ خواهی چیزی درباره توافق هسته‌ای که دنیا را امن‌ تر کرده است بدانی، کتاب جدید من را با عنوان «هر روز موهبتی دیگر است» بخر.»

جان کری در این توییت به ترامپ بابت تحولات جدید در پرونده مانافورت کنایه زده است. بر اساس مدارک دادگاه و گفته‌ دادستان‌ های آمریکایی، رئیس سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ پذیرفته است که با رابرت مولر بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا همکاری کند. 

جان کری چند روز پیش در یک  مصاحبه‌ مطبوعاتی گفته بود در ماه‌ های گذشته در چند رویداد بین‌ المللی سه تا چهار بار با محمد جواد ظریف دیدار کرده است. این دیدار با واکنش‌ تند ترامپ رو به رو شده و از جان کری به دلیل تلاش برای تضعیف سیاست خارجی دولت آمریکا که جرم محسوب می‌ شود انتقاد کرده است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.