ترامپ تصمیم گرفته است که نتانیاهو را در جلسه ویژه و مهمی که در 26 سپتامبر جاری برگزار می شود و مساله تشدید تحریم ها علیه ایران در پی خروج واشنگتن از توافقنامه هسته ای را بررسی کند، شرکت دهد.

به گزارش پاگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک عربی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرئیل قرار است در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره ایران که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا قصد دارد  آن را اواخر ماه جاری برگزار کند، شرکت کند.

وبسایت خبری «واللا» نوشت که ترامپ تصمیم گرفته است که نتانیاهو را در جلسه ویژه و مهمی که در 26 سپتامبر جاری برگزار می شود و مساله تشدید تحریم ها علیه ایران در پی خروج واشنگتن از توافقنامه هسته ای را بررسی کند، شرکت دهد.

این وبسایت اسرائیلی تأکید کرد که نتانیاهو تمایل خود برای مشارکت در جلسه ویژه شورای امنیت بین الملل درباره ایران که ترامپ آن را اداره می کند نشان داده است. این نشست قرار است در حاشیه نشست های مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شود.

ایالات متحده آمریکا این ماه ریاست شورای امنیت را به عهده می گیرد و انتظار می رود که واشنگتن بر درخواست برای افزایش فشار بر ایران و ادعاهای دولت آمریکا درباره اقدامات منطقه ای ایران و پیامدهای خروج واشنگتن از توافقنامه هسته ای که سال 2015 به امضا رسید تمرکز کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.