نماینده ولی فقیه در استان مرکزی سخنران مراسم بزرگداشت امام خمینی(س) در خمین است.

مسئول مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در خمین برنامه های زادگاه امام خمینی(س) برای بیست و نهمین بزرگداشت امام را اعلام کرد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام علیرضا مرودشتی در جلسه هماهنگی برگزاری بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(س) در خمین، اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (س) در بیت تاریخی و قدیمی ایشان در شهرستان خمین با شکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

مسئول مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در خمین ادامه داد: به سبب تقارن ماه مبارک رمضان با مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، ساعت شروع برنامه های امسال از ساعت ۱۸ عصر روز چهاردهم خرداد و محل آن بیت تاریخی ایشان در شهرستان خمین خواهد بود.

وی افزود: مراسم ارتحال امام با حضور اقشار مختلف مردم و مدیران کل و اعضای شورای اداری شهرستان خمین برگزار می شود و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این برنامه به سخنرانی می‌پردازد.

مرودشتی با بیان اینکه برنامه های بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(س) در زادگاه ایشان از روز یازدهم خرداد ماه شروع می شود، اظهار داشت: مراسم امسال به طور گسترده و مستقیم از طریق شبکه های استانی و کشوری پوشش خبری داده خواهد شد.

وی بیان کرد: در این ایام شهرستان خمین میزبان رؤسای حراست های کل استانی در محل بیت تاریخی امام راحل خواهد بود و مراسم ختم قرآن با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم در محل بیت تاریخی امام خمینی (س) برگزار می شود.

مسئول مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در خمین، سیاه پوش کردن بیت تاریخی امام خمینی(س)، غبار روبی بیت توسط بانوان و عاشقان امام، استقبال و پذیرایی از کاروان های عزاداری سراسر کشور و برپایی ایستگاه صلواتی را از برنامه های بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(س) در زادگاه بنیانگذار انقلاب اعلام کرد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های ویژه سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی در شهرستان خمین، ادامه داد: برگزاری شب شعر، ایستگاه نقاشی و خوشنویسی ویژه خردسالان، برپایی نمایشگاه عکس با تصاویر حضرت امام خمینی (س)، سخنرانی و مداحی و پذیرایی از روزه داران و مراسم افطار و... از برنامه های سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در بیت تاریخی امام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.